Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم یکی از مراجع تقلید گفت: اجرای امینانه نیت واقفان مهمترین وظیفه سازمان اوقاف است که بحمدالله شاهد چنین امری هستیم و انتظار این است که روند کنونی ادامه یابد و تقویت شود.

آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی در جمع مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و هیئت همراه، با تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان در راستای ایجاد اشتغال پایدار اظهار کرد: لازم است از همه ظرفیت‌ها برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب و خواسته‌های به حق مردم استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اجرای امینانه نیت واقفان مهمترین وظیفه سازمان اوقاف است که بحمدالله شاهد چنین امری هستیم و انتظار این است که روند کنونی ادامه یابد و تقویت شود.
این مرجع تقلید با بیان اینکه بقاع متبرکه قطب فرهنگی و مذهبی به شمار می‌روند گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی با محوریت این امکان مقدسه، ابتکار سازمان اوقاف بوده و موجب تقویت ارتباط معنوی و حضور بیشتر مردم در حرم مطهر امامزادگان شده است.
وی ادامه داد: گزارش ارائه شده از سوی شما در حوزه امور اجتماعی و توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان از محل عواید موقوفات و همچنین کمک‌های درمانی در دوران شیوع کرونا، نشان‌دهنده عزم راسخ سازمان اوقاف برای انجام احسن امور و بهره‌گیری از ظرفیت موقوفات برای خدمت به جامعه است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس ابراهیمی امروز یکشنبه در حاشیه ستاد تنظیم بازار لرستان، کارگروه تنظیم بازار را یکی از کارگروه‌های مهم عنوان کرد و اظهار داشت: در این کارگروه معمولاً مسائل بازار، تولید، عرضه، مصرف، قیمت و نظارت مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق آمار و مستندات سال گذشته در حوزه تولید محصولات کشاورزی در همه زیر بخش‌ها رشد خوبی داشته‌ایم، گفت: تولید مرغ، تخم‌مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در استان رشد خوبی داشته است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، عنوان کرد: یکی از مسائلی که با آن مواجه هستیم تولید گوشت مرغ بیش از نیاز استان است که باید به دیگر استان‌ها صادر شود، چالش بعدی ۱۰ درصد ارزش‌افزوده است که محل اختلاف سازمان جهاد کشاورزی و امور مالیاتی است که باید بررسی شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه یکی از مصوبات امروز جلسه تنظیم بازار تحویل سبوس گندم به دامداران بود، گفت: کارخانجاتی که به تعهد خود در خصوص تحویل سبوس گندم به دامداران عمل نکنند سهمیه گندم آنها قطع می‌شود.

کد خبر 6097582

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • نزدیک به ۳ میلیارد تومان وقف پول انجام شده است + فیلم