Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیا برای شکست دادن سوئد برنامه دارد و امیدوار است بازیکنانش از این برنامه پیروی کنند. 

لوئیز انریکه در نشست خبری خود قبل از اولین بازی اسپانیا در یورو ۲۰۲۰ شرکت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت یوفا، لاروخا از ساعت ۲۳:۳۰ فردا شب مقابل سوئد قرار خواهد گرفت. انریکه در نشست خبری خود از اهمیت آخرین جلسه تمرینی قبل از بازی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تمرین آخر برای «احساسات» است؛ برای این که وارد زمین شویم، نسیمی که می وزد را حس کنیم و اعتماد به نفس کسب کنیم. در این جلسه تمرینی، هدف تاکتیکی مشخصی نداریم. 

انریکه سپس در مورد ترکیب اصلی اسپانیا گفت:

من ترکیب اصلی را کم و بیش در ذهنم می شناسم ولی همیشه یک عده هستند که باعث می شوند پیش خودت فکر کنی: «آیا مشکل این بازیکن جزئی است یا او درد می کشد؟». با این حال دلیلی برای بی خوابی وجود ندارد. فردا قبل از صرف وعده بعد از ظهر و صحبت درون گروهی، به جمع بندی پایانی خواهم رسید.  

بازیکنان اسپانیا در مصاحبه های مختلف گفته اند که از تفکرات انریکه شناخت خوبی کسب کرده اند. سرمربی اسپانیا در این باره گفت:

قطعا وقتی می شنوم بازیکنان می گویند کاملا خواسته های مرا درک می کنند، این مایه خوشحالی من است. اما بیشتر خوشحال خواهم شد اگر در بازی فردا خواسته های مرا درون زمین پیاده کنند. 

انریکه همچنین در خصوص اهمیت بازی نخست گفت:

اگر به من بگویید در صورت باختن در بازی فردا و برنده شدن در دو بازی بعدی به عنوان تیم اول راهی دور بعد خواهید شد، من با این پیشنهاد مشکلی نخواهم داشت. اما حقیقت این است که بازی اول تکلیف تان را مشخص می کند: «آیا وضعیت خوبی داریم؟». بازی اول می تواند برای کسب اعتماد به نفس باشد، این که ببینیم این مسابقات چقدر برای ما ارزشمند است و اگر به نحوی برنده شوید که نشان دهنده کیفیت تان باشد، آنگاه می توان از شروعی عالی صحبت کرد. 

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با بهتاش فریبا: استقلال 1990 یا پرسپولیس اخیر می توانند بهترین باشند / حسن یزدانی تختی زمان است روزی که رحمتی بازیکن حریف را از مرگ نجات داد | به بهانه نجات کریستین اریکسن از مرگ حتمی شوک به استقلال؛ قرارداد شیخ دیاباته 9 تیر به پایان می رسد فوری؛ جانلوئیجی بوفون در آستانه انتقال به پارما جوزپه ماروتا: کریستین اریکسن در یکی از گروه های اینتر پیام داد تا به ما اطمینان خاطر دهد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود

به گزارش "ورزش سه"، آرش فهمیده مدیرعامل ملوان پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا در گفتگو با خبرنگاران گفت: امروز یک روز خاص هواداری بود و ۱۲۰ دقیقه تشویق بی‌امان را شاهد بودیم. در یک صحنه بازی گره خورد اما تا آخر هواداران تشویق کردند. جا دارد به آنها تبریک بگویم و همانطور که نتایج را می‌بینید امروز روز شگفتی‌ها بود. خدا را شکر با برد تمام شد و انرژی گرفتیم.

مدیرعامل ملوان درباره آسیایی شدن این تیم گفت: بعید می‌دانم امکانات و زیرساخت‌های انزلی به ما اجازه بدهد که بازی آسیایی برگزار کنیم یا مجوز بگیریم اما باشگاه همزمان با این اتفاق اقدام کرد تا ثبت باشگاه را انجام دهیم و به اتمام برسانیم. الان مدیرعامل و هیئت مدیره ثبت شده و این از الزامات ما برای مجوز بوده. در زمینه استادیوم باید از جای دیگری استفاده کنیم. در گیلان استادیوم بازی‌های آسیایی را نداریم و این موضوع را سر فرصت بازی‌های بعدی صحبت می‌کنیم. خدا را شکر جایگاهمان در جدول تثبیت شده و این بازی هم بردیم و به هواداران تبریک می‌گویم.

وی افزود: معمولا در انتهای فصل، چیزی که به ذهن همه می‌رسد اتفاقات عجیبی است. باید در آخر فصل دید که امکانات ما چگونه است و فکر می‌کنم صحبت آقای تارتار درباره قرارداد یک زنگ خطر بوده. باید به فکر این باشیم که فصل بعد را چه کار کنیم. باعث افتخار است با او و این کادر و این بازیکنان باکیفیت بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • پس از گذشت 13 سال؛ ریو فردیناند همچنان از جان تری کینه به دل دارد
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!