Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – رحیم استرلینگ زننده گل پیروزی بخش انگلیس در بازی مقابل کرواسی بعد از مسابقه از این گفت که عملکرد ضعیف او در منچسترسیتی در فصلی که گذشت ربطی به روند فعلی او در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ ندارد.

قرار گرفتن استرلینگ در ترکیب اصلی انگلیس یک انتخاب عجیب از سوی گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس بود. اما استرلینگ با گلی که در این بازی زد نشان داد که شایستگی قرار گرفتن در ترکیب سه شیر را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم بعد از مسابقه گفت که تمام تلاش خود را می کند که انتظاراتی که از او در ترکیب اصلی تیم وجود دارد را برآورده کند: «دلایل مختلفی وجود دارد ه من نتوانستم زیاد برای باشگاهم گلزنی کنم که کاملاً به اوضاع فعلی من نامربوط است. من الان با تیم ملی انگلیس اینجا هستم و دارم از فوتبالم لذت می برم و این مهمترین نکته است. خیلی هم خوشحالم که توانستم گل بزنم.»

او در ادامه گفت: «احساس خوبی دارم. همیشه گفته‌ام که اگر یک بازی مهم در تورنمنتی بزرگ در ومبلی برگزار شود من گل می‌زنم و خیلی خوب است که بالاخره این اتفاق افتاد. تلاشم را می کنم که جواب اعتماد سرمربی را بدهم و انتظاراتی که از من وجود دارد در ترکیب اصلی تیم براورده کنم.»

روند ضعیف استرلینگ در فصل گذشته باعث شد بسیاری از کارشناسان و هواداران فوتبال انگلیس، جک گریلیش هافبک تکنیکی استون ویلا را برای قرار گرفتن در ترکیب انگلیس شایسته‌تر از استرلینگ بدانند اما ساوتگیت روی عقیده خود باقی ماند و در نهایت مزد اعتماد خود به رحیم را گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رحیم استرلینگ منچسترسیتی رحیم استرلینگ منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودروهای عبوری محور زاهدان - نرماشیر یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جا سازهایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه مأموران با انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف و راننده این کامیون که از سمت مرزهای شرقی عازم مرکز کشور بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: این متهم که در صدد انتقال این محموله سنگین ماده روان گردان و فوق العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6097528

دیگر خبرها

  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی
  • جام جهانی تیراندازی| ادامه ناکامی‌ها را نکونام و نوروزیان رقم زدند
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد