Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کنفرانس E3 2021 از شب گذشته و به صورت مجازی آغاز به کار کرد و علاقه‌مندان به صورت آنلاین توانستند این مراسم را تماشا کنند. شب گذشته شرکت یوبیسافت از بازی‌های خود رونمایی کرد و امشب نیز سه شرکت بازی‌های خود را به علاقه‌مندان معرفی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این شرکت مایکروسافت بود که از بازی‌های بسیاری رونمایی کرد.

مراسم شرکت مایکروسافت در رویداد E3 2021 ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران آغاز شد. این شرکت که اکنون استدیو بتسدا را خریده، حضور بیشتر و طولانی تری در این مراسم داشت، مایکروسافت در این رویداد 30 بازی مختلف را معرفی کرد که 27 عنوان روی سرویس اشتراکی این شرکت یعنی گیم پس قابل دسترسی خواهند بود. همانطور که همه گیمرها و فعالان حوزه بازی ها انتظار داشتند مایکروسافت بازی‌های جذابی را معرفی کرد که برخی از آن‌ها انحصاری هستند. این شرکت از بازی‌های استارفیلد، استاکر،  Back 4 Blood و هوریزان در این رویداد مجازی رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید

هرآنچه از کنفرانس E3 2021 انتظار داریم/ احتمال معرفی کامل بازی Far Cry 6

استارفیلد یکی از بازی هایی بود که در این رویداد رونمایی شد و تاریخ عرضه آن ۲۰ آبان ۱۴۰۱ و روی گیم پس نیز برای علاقه مندان در دسترس خواهد بود. طبق گفته مایکروسافت این بازی انحصاری است.

بازی Stalker 2 که برای ایکس باکس و پی‌سی عرضه می شود و بازی Stalker 2 Heart of Chernobyl در تاریخ پنج‌شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ نیز در دسترس کاربران خواهد بود.

بازی Back 4 Blood از روز عرضه که ۲۰ مهر ۱۴۰۰ است در دسترس کاربران ایکس باکس و روی گیم پس در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Contraband ساخته استودیو آوالانچ نیز در این رویداد معرفی شد که روی گیم پس نیز هست ولی تاریخ عرضه این بازی مشخص نشد.

بازی بعدی Sea of Thieves بود که کاپیتان جک اسپارو را به میدان آورد. بسته الحاقی رایگان بازی Sea of Thieves در تاریخ یکم تیر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و روی گیم پس نیز هست. این بسته الحاقی A Pirate's Life نام دارد و جک اسپارو نیز به بازی اضافه شده است.

بازی Yakuza: Like A Dragon از دیگر بازی های معرفی شده امشب بود که از امروز به ایکس باکس و روی گیم پس اضافه شده است.

بازی 12 Minutes در تاریخ ۲۸ مرداد عرضه می‌شود و یک بازی انحصاری کنسولی است که باز هم روی گیم پس در دسترس است.

بازی Psychonauts 2 در تاریخ ۳ شهریور و روی گیم پس در دسترس گیمرها قرار می گیرد.

ده بازی جدید از استدیو بتسدا که توسط مایکروسافت خریداری شده به ایکس باکس و سرویس اشتراکی مایکروسافت یعنی گیم پس اضافه می‌شوند.

در این رویداد مجازی که لحظه به لحظه بازی های جذاب‌تری معرفی می‌شد و فرصت استراحت را از بینندگان گرفته بود نمایشی از Fallout 76 پخش شد. بسته الحاقی رایگان Fallout 76 با نام Steel Reign  16 تیر ماه امسال و روی گیم پس عرضه می شود . همچنین بسته الحاقی جدید Fallout 76 با نام The Pitt نیز معرفی شد که در سال ۲۰۲۲ عرضه می شود.

بازی Party Animals  از دیگر بازی های انحصاری ایکس باکس است در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود.

بازی محبوب و تحسین شده Hades یکی دیگر از بازی هایی است که در گیم پس قرار می گیرد و از ۲۲ مرداد در دسترس کاربران است.

بازی Somerville جزو بازی هایی است که از سال آینده به گیم پس اضافه می‌شود.

بازی پرطرفدار Halo Infinite یکی دیگر از بازی های امشب بود که بخش مولتی پلیر رایگان آن به همراه خود بازی عرضه می شود. این بازی روی سری اکس با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. این بازی چند نفره خواهد بود.

نمایش از بازی Diablo 2 Remake نیز در رویداد مجازی مایکروسافت پخش شد.

بازی A Plague Tale Requiem برای عرضه در سال ۲۰۲۲ معرفی شد و روی گیم پس نیز عرضه می شود.

مایکروسافت امشب نمایش جدیدی از  Farcry 6 را نیز پخش کرد.

بازی Slime Rancher 2 نیز رونمایی شد. این بازی در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود و به گیم‌پس هم می آید.

بازی Shredders در سال ۲۰۲۱ به گیم‌پس اضافه می‌شود.

بازی Atomic Heart از روز عرضه در دسترس کاربران گیم‌پس قرار می‌گیرد.

بازی Replaced در سال ۲۰۲۲ به گیم پس اضافه می‌شود.

بازی Among Us هم معرفی شد و این بازی به‌زودی به گیم پس اضافه می‌شود.

به‌روزرسانی بازی Grounded در تاریخ ۹ تیر در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Eiyuden Chronicle Rising در سال ۲۰۲۲ و بازی Eiyuden Chronicle Hundred Heroes در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شوند.

بازی Age Of Empires IV در تاریخ ۶ آبان عرضه می‌شود.

مایکروسافت خبر خوبی برای گیمرها داشت و آن هم نمایشی از بازی The Outer Worlds 2 بود، ولی در تریلر این بازی عنوان شد که نه محیط، نه گیم‌پلی و نه داستان بازی آماده نشده است.

مایکروسافت همه طرفداران این شرکت را با نمایش و معرفی بازی Forza Horizon 5 شگفت زده کرد. این بازی در تاریخ ۱۸ آبان عرضه می‌شود. گرافیک بازی بهبود بخشیده شد و تصاویر واقعی نیز به آن اضافه شده بود. بازی در کشور مکزیک در جریان است. 

بازی Microsoft Flight Simulator هم معرفی شد که در تاریخ ۵ مرداد برای کنسول‌های ایکس باکس عرضه می‌شود.

بازی کاملا جدید آرکین هم معرفی شد که انحصاری ایکس باکس خواهد بود. 

شرکت بتسدا نیز در انتهای مراسم عنوان انحصاری خود برای ایکس باکس را با نام Redfall معرفی و اعلام کرد این بازی در سال آینده وارد بازار خواهد شد.

گزارش از مائده زمان فشمی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت مایکروسافت بازی رایانه ای کنسول بازی ایکس باکس دسترس کاربران قرار می گیرد بسته الحاقی روی گیم معرفی شد سال ۲۰۲۲ ایکس باکس عرضه می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد

اپلیکیشن تردز (Threads) متا حالا بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد، این میزان از ماه فوریه تاکنون، حدود ۲۰ میلیون کاربر افزایش یافته است. «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا در جریان گزارش درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ غول فناوری این ارقام را به اشتراک گذاشت و گفت که Threads به «مسیر امیدوارکننده» خود ادامه می‌دهد.

اعلام این خبر نشان می‌دهد که تردز به‌طور پیوسته به رشد خود ادامه می‌دهد، هرچند سرعت آن نسبت به روز‌های اولیه کاهش یافته است. این برنامه که برای رقابت با ایکس راه‌اندازی شده بود، در هفته اول بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود داشت، اما این روند در ادامه کاهش پیدا کرد. طی شش ماه گذشته نیز Threads رشد مداوم بیشتری را تجربه کرده است و زاکربرگ با توجه به این روند اشاره می‌کند که این سرویس می‌تواند به اپلیکیشن بعدی متا با میلیارد‌ها کاربر تبدیل شود.

علاوه بر این، به‌نظر می‌رسد که تردز براساس برخی معیارها از ایکس نیز عملکرد بهتری دارد. اخیراً در گزارشی به نقل از داده‌های شرکت تحلیلی Apptopia ادعا شده بود که Threads در ایالات متحده کاربران روزانه بیشتری نسبت به ایکس دارد. شبکه اجتماعی متعلق به «ایلان ماسک» ادعا کرده که 550 میلیون کاربر روزانه در سراسر جهان دارد.

همچنین «تیلور سوئیفت»، خواننده مشهور آمریکایی اخیراً برای تبلیغ جدیدترین آلبوم خود به Threads پیوسته بود که این امر نیز پیروزی قابل‌توجهی برای پلتفرم متعلق به متا محسوب می‌شود.

Threads در حال حاضر از جمله معدود برنامه‌های متا است که شامل تبلیغات نمی‌شود، بنابراین غول فناوری به‌طور مستقیم از آن درآمد کسب نمی‌کند.

قابلیت در حال توسعه تردز؛ بایگانی خودکار پست‌های قدیمی

درباره ویژگی‌های جدید تردز نیز اخیراً «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام اعلام کرده که Threads در حال آزمایش گزینه‌ای برای آرشیو‌کردن خودکار پست‌های قدیمی کاربران است. موسری می‌گوید که این ویژگی در حال حاضر برای تعداد کمی از کاربران ارائه شده است و به آنها اجازه می‌دهد تا پست‌های خود را به‌صورت دستی یا پس از مدت زمان مشخصی به‌طور خودکار بایگانی کنند.

منبع: دیجیاتو

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • ایکس سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • (ویدیو) «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • ویدیو/ «ایکس» سالانه از کاربرانش پول می‌گیرد!
  • عرضه فناوری جدید ساخت تراشه شرکت TSMC تا سال ۲۰۲۶
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید