Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@21:54:00 GMT

پایان شیرین یک اتفاق تلخ در زمین فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۹۷۲۵

پایان شیرین یک اتفاق تلخ در زمین فوتبال

بازی تیم‌های دانمارک و فنلاند در مسابقات یورو ۲۰۲۱ با مصدومیت شدید بازیکن دانمارک تبدیل به یک تراژدی شد. ایست قلبی کریستین اریکسون همه را شوکه و نگران کرد و از همان لحظه شاهد نوشته‌های زیادی درباره‌اش در شبکه‌های اجتماعی بودیم، البته دیروز پس از خوشحالی بابت بهتر شدن حال این بازیکن بیشتر به مسأله برخورد هم تیمی‌های اریکسون با این اتفاق تلخ پرداخته می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 چون دوربین سعی می‌کرد از صحنه احیای قلبی او، کلوزآپ بگیرد و بازیکنان تیم دانمارک دور هم تیمی‌شان حلقه زدند تا دوربین‌ها نبرد هم‌تیمی‌شون با مرگ را زنده پخش نکنند. تصویر این حرکت بازیکنان دانمارکی دیروز بارها در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد: «‏خدا را شکر تلویزیون هنوز فوتبال اروپا را نشان می‌دهد تا بشود چیزهاى خوب و آموزنده و اخلاقى را هم از آن دید. مسابقه دانمارک و فنلاند آخرین چیزى که بود فوتبال بود. این بازى نمایشگاه ‎ فرهنگ، توسعه یافتگى، شعور و عشق به انسانیت بود»، «‏حفظ حریم خصوصی یعنی این کاری که دانمارکی‌ها موقع مصدومیت اریکسون کردن! خیلی جالب بود کارشون»، «‏توی جریان سکته اریکسون رفتار تیم پزشکی، بازیکن‌های دانمارک، بازیکن‌های تیم حریف و تماشاچیا و کل جریان رو چندین و چند بار ببینید بعد فکر کنید به اینکه آموزش و فرهنگ‌سازی چه جایگاهی داره و چطور میشه که یک کشوری میشه جهان اول یک کشور میشه جهان چهارم»، «دیشب که اون اتفاق برای اریکسون افتاد کادر پزشکی فنلاند اومد بالا سر اریکسون. خیلی جالب بود حرکت»، «‏این حلقه بازیکنان نگران و مبهوت و دست‌به‌ دعای تیم ملی ‎دانمارک به دور ‎اریکسون در لحظات احیای بازیکن تیمشون... من که حالیم نیست ولی حس می‌کنم اون حرکتی که کائر در لحظات اول بعد از بی‌هوشی اریکسن کرد جونش رو‌ نجات داد.»، «‏فهم و شعور «رسانه‌ای» بازیکنان تیم ملی دانمارک از صداوسیما و رسانه‌های ما به مراتب بالاتره»، «‏در نکوهش یک کار بسیار زشت؛ کاربران در فضای مجازی از تیم پزشکی و بازیکنان دانمارک به‌دلیل کاور کردن اریکسن برای دیده نشدن او قدردانی کردند و به انتقاد بسیار شدید از پخش تلویزیونی مسابقات پرداختند»، «توئیتر و یوفا و بازیکنان تو زمین و فیلمبردار و کاپیتان تیم دانمارک چقدر خوب این ماجرا رو مدیریت کردن و به خیر گذشت، شما اینو مقایسه کن با ماجرای خانواده خرمدین که تو اینستاگرام فیلم انتقال گوشتِ جسد بابک تو آسانسور دست به دست میشد.»


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تصویر ۱۸۰۰ساله «اسکندر مقدونی»

یک تکه برنز مینیاتوری تصویرگر «اسکندر مقدونی» در دانمارک کشف شد.

به گزارش ایسنا، گروهی با استفاده از دستگاه فلزیاب یک پرتره کوچک برنزی، تصویرگر «اسکندر مقدونی» را در یکی از جزیره‌های دانمارک پیدا کردند.

«لایوساینس» نوشته است دو فرد هنگام کاوش در زمینی واقع در شهر «رینگستد» واقع در دانمارک به این اکتشاف دست یافتند و آثار تاریخی کشف‌شده را به موزه تحویل دادند.

این شیء‌ برنزی که قطر آن حدودا ۲.۷ سانتی‌متر است، از آلیاژ برنز ریخته‌گری شده است و چهره مردی با موهای مواج را به تصویر می‌کشد که تاجی از جنس شاخ‌های پیچ‌خورده قوچ بر سر دارد.

باستان‌شناسان با توجه به ویژگی‌های چهره بلافاصله تشخیص دادند که این پرتره «اسکندر مقدونی»، فرمانروا و پادشاه باستانی مقدونیه است، که امپراتوری آن از بالکان تا پاکستان امروزی در زمان مرگ او در ۳۲ سالگی امتداد داشت.

به گفته کارشناسان، این تکه برنز ویژگی‌های مشهور «اسکندر مقدونی» همچون موهای مواج و تاج شاخ قوچ را نمایش می‌دهد و این تصویر مشابه تصویر تکه آهن دیگری است که سال‌ها قبل کشف شده است.

با اینکه محققان هنوز درباره کاربرد این شیء‌ برنزی مطمئن نیستند، اما معتقدند قدمت آن به حوالی ۲۰۰ میلادی بازمی‌گردد و ممکن است به عنوان بخشی از تزئینات یک سپر یا کمربند شمشیر به کار رفته باشد.

به گفته کارشناسان، قدمت این تکه برنز همزمان با دوران حکومت «کاراکالا» است که به عنوان امپراتور روم از سال ۱۹۸ تا ۲۱۷ میلادی حکومت می‌کرد و اطلاعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد «کاراکالا» به «اسکندر مقدونی» علاقه داشت و از او الهام می‌گرفت. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • کشف تصویر ۱۸۰۰ساله «اسکندر مقدونی»
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • ناگفته‌های دردناک زنان سیستان و بلوچستان از وضع آب شرب: خیلی بو میده! | فیلم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!