Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران گفت: مکاتباتی با کشور چین و مجارستان برای برپایی اردو داشتیم، اما این کشور‌ها به خاطر محدودیت‌های کرونایی از قبول این درخواست امتناع کردند.

ایرج اقلیمی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص روند برگزاری اردو‌های تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران اظهار داشت: دو هفته پیش انتخابی تیم مردان برگزار شد و روز گذشته (شنبه) مسابقات انتخابی بخش دختران را هم برگزار کردیم تا اردو‌ها و تمرینات سر و شکل جدی‌تری به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمربی تیم کایاک ایران درباره شرایط تمرینات علی آقامیرزایی که خود را برای حضور در مسابقات کایاک تک نفره ۱۰۰۰ متر المپیک توکیو آماده می‌کند، خاطرنشان کرد: بیشتر تمرکز من نیز در حال حاضر معطوف به آقامیرزایی است تا به امید خدا در المپیک بتواند بهترین نتیجه ممکن را کسب کند. از دو هفته پیش اردوی آماده‌سازی آقامیرزایی در دریاچه آزادی تهران آغاز شده و تا زمان اعزام ادامه خواهد داشت. تنها مشکلی که داریم گرمای زیاد است؛ هرچند مکاتباتی را با کشور چین و مجارستان برای برپایی اردو داشتیم، اما این کشور‌ها به خاطر محدودیت‌های کرونایی از قبول این درخواست امتناع کردند. تلاشمان را می‌کنیم تا با حمایت فدراسیون بتوانیم یک مرحله اردو در خارج از کشور داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که کسب چه نتیجه‌ای در المپیک می‌تواند برای قایقرانی ایران راضی کننده باشد؟ تصریح کرد: در حال حاضر یک سری تمرینات خاص برای آقامیرزایی پیش بین کرده‌ایم و رکورد‌هایی هم که این قایقران ثبت می‌کند، خوب و رضایت‌بخش است. واقعا در شرایط سختی توانستیم در کایاک کسب سهمیه کنیم و واقعا در المپیک شرایط سخت‌تر است. برای رسیدن به جمع هشت قایقران نهایی المپیک و صعود به فینال نیاز به یک برنامه ریزی بلند مدت دارد. همانگونه که مطلعید به خاطر کرونا بسیاری از مسابقات در ایران با لغو و تعویق روبرو شد و به دلیل همین محدودیت‌ها، تا مدت زیادی به صورت از راه دور و مجازی تمرینات ورزشکاران را بررسی می‌کردیم. به نظرم با این شرایط صعود به فینال B می‌تواند نتیجه خوبی برای قایقرانی ایران در بخش کایاک محسوب شود.

اقلیمی در پایان درخصوص وضعیت رقبای آسیایی و اروپایی آقامیرزایی گفت: رقیب آسیایی ایران در این ماده کشور چین است که اخیرا موفق شد در کاپ جهانی روسی، سهمیه المپیک را کسب کند و بقیه رقبا همه راوپایی هستند. دو هفته پیش رقابت‌های قهرمانی اروپا برگزار شد و رکورد‌های قایقرانان اروپایی نشان داد که در وضعیت قابل قبولی قرار دارند. البته در قایقرانی رکورد‌ها به نسبت شرایط جوی و وضعیت باد سنجیده می‌شود، ولی باز هم مشخص شد که اصلی‌ترین رقبای آقامیرزایی، از اروپا هستند.

 

بیشتر بخوانید: فرزام: صعود به فینال C نتیجه خوبی برای روئینگ در المپیک است/ باید اردو را به خارج از تهران انتقال دهیم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون قایقرانی ایرج اقلیمی کایاک علی آقامیرزایی المپیک توکیو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قایقرانی فدراسیون قایقرانی ایرج اقلیمی کایاک علی آقامیرزایی المپیک توکیو صعود به فینال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم

13 سال از صعود شیاطین سرخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (36.3MB)

دیگر خبرها

  • صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان ۲۰۲۳ شکسته شد
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم