Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش #من_رأی_می‌دهم از سوی ستاد فهمای استان تهران برای نوجوانان رأی اولی راه اندازی شد. ۱۳۰۰ کانون مسجدی در اجرای این پویش مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، پویش #من_رأی_می‌دهم» از سوی ستاد فهما استان تهران برای نوجوانان رأی اولی راه‌اندازی شده است.

 

در این پویش تمام نوجوانان رأی اولی کشور می‌بایست پای صندوق‌های رأی یک فیلم سلفی از خود تهیه کنند و در آن فیلم این عبارت را تکمیل کنند که «من رأی می‌دهم چون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..«

 

 

نوجوانان برای شرکت در این پویش باید فیلم خود را در یکی از شبکه‌های اجتماعی سروش، ایتا، گپ، آی گپ و یا واتساپ به شماره ٠٩٩١٣١٢٧٣٨۵ ارسال کنند. به بهترین فیلم‌ها هدایای نقدی نفیسی اهدا می شود.

 

یادآور می شود، ۱۳۰۰ کانون فرهنگی هنری مسجد استان تهران در این پویش مشارکت دارند.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش من رای می دهم انتخابات ریاست جمهوری کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

در مراسمی با حضور مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌غربی، فرماندار پیرانشهر و جمعی از مسئولان این شهرستان در راستای طرح نهضت ملی و مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور، پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک با همکاری همیاران و فعالان طبیعت در تپه گردشگری شهر پیرانشهر انجام گرفت.

تداوم کاشت نهال زالزالک با همکاری اداره منابع‌طبیعی، شهرداری و همیاران طبیعت، در روز‌های آینده در فضا‌های سبز و معابر شهر پیرانشهر نیز انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی