Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسنعلی اصغری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعار امسال پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت "هر دانش آموز یک مهارت " و "هر خانه یک پایگاه " است و با توجه به شیوع بیماری کرونا بیشتر برنامه‌ها در فضای مجازی و شبکه شاد برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با توجه به وضعیت و شرایط موجود کشور به جهت شیوع ویروس کرونا و تاکید ستاد ملی پیشگیری مبنی بر پویش در خانه بمانیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغری تصریح کرد: این اداره کل به استناد آیین نامه فعالیت‌های تابستانی غنی سازی اوقات فراغت و با شعار "هر دانش آموز یک مهارت" و "هر خانه یک پایگاه" ضمن بهره مندی از امکانات و قابلیت‌های شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) برنامه‌های پرورشی، فرهنگی منسجم، پرنشاط، هدفدار و متناسب با نیازها و علایق دانش آموزان توسط مربیان تعلیم و تربیت در زمینه‌های مختلف پیش بینی کرده است.

وی اضافه کرد: اوقات فراغت به عنوان یک فرصت می‌تواند زمینه ساز پذیرش مسوولیت‌های اجتماعی و موجب رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان و نوجوانان باشد.

این مسوول تاکید کرد: در شرایط فعلی کلاس‌های اوقات فراغت به دور از هر گونه تجمع برگزار خواهد شد و در شهرهای دارای وضعیت مناسب از نظر شیوع بیماری کرونا است برخی از کلاس‌های آموزشی به صورت  حضوری و محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

اصغری یاد آور شد: آموزش و پرورش قزوین دارای ۲۳ کانون فرهنگی و تربیتی، دارالقرآن، سالن‌های ورزشی و پژوهش سراهایی است که به عنوان یک ظرفیت مؤثر در جهت برپایی پایگاه‌های اوقات فراغت فعالیت می‌کنند.

قزوین دارای ۲۳۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

برچسب‌ها مدارس گذران اوقات فراغت استان قزوین فاصله گذاری اجتماعی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس گذران اوقات فراغت استان قزوین مدارس گذران اوقات فراغت استان قزوین فاصله گذاری اجتماعی دانش آموزان دانش آموزان اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ حوزه علمیه تخصصی فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) آبادان، حوزه علمیه کوثر خرمشهر و حوزه علمیه فاطمیه اروندکنار از بین داوطلبان دارای شرایط در سطح ۲ (ویژه داوطلبین با مدرک دیپلم) و ۳ رشته مشاوره خانواده (ویژه طلاب دارای مدرک سطح ۲) طلبه می‌پذیرند.
علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند تا ۱۵ تیرماه به سامانه paziresh.whc.ir مراجعه کنند.
همچنین و شماره ۰۹۳۶۷۹۲۴۵۲۴ در دسترس علاقمندان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است