Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:51:36 GMT

علی فائز، غایب قطعی عراق در برابر ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۱۲۱۴

علی فائز، غایب قطعی عراق در برابر ایران

مدیررسانه ای عراق تأیید کرد که علی فائز مدافع تیم ملی این کشور نمی تواند عراقی ها را در بازی با ایران همراهی کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عراق دومین جلسه تمرینی خود پس از بازی با هنگ کنگ، جهت آمادگی برای دیدار با ایران را روز گذشته در استادیوم حمد در حومه شهر منامه برگزار کند تا عراقی ها برای نبرد حساس و نفس گیر با شاگردان اسکوچیچ آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هشام محمد هماهنگ کننده رسانه ای تیم ملی عراق در این خصوص گفت: همه بازیکنان برای بازی با تیم ملی ایران که یک مسابقه مهم برای تعیین صدرنشین گروه سوم است، کاملا آماده و مهیا هستند تا با کسب پیروزی و عدم توجه به نتایج سایر گروه ها و محاسبات تیم های دوم صعود کننده به دور بعد، با خیال راحت به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی صعود کنند.


محمد افزود: حال بشار رسن خوب است و او هیچگونه مصدومیتی ندارد و از این بابت نیز نگرانی وجود ندارد. این بازیکن در مسابقه با هنگ کنگ دچار کبودی جزئی شد و در نیمه دوم زمین بازی را ترک کرد.

 


 وی ادامه داد: همه بازیکنان در لیست رسمی بازی ایران خواهند بود، به جز علی فائز که به دلیل عدم آمادگی نمی تواند عراق را در این مسابقه همراهی کند.


محمد خاطرنشان کرد: همه مسئول هستند که در تقابل روز سه شنبه برای دستیابی به نتیجه خوب تلاش کنند تا در صدر گروه قرار بگیرند. عراق به دلیل حفظ برتری به نتایج تیم های دیگر برای رتبه دوم نگاه نمی کند.


هشام محمد در پایان گفت: تیم ملی عراق صبح فردا دوشنبه و قبل از بازی با ایران، طبق پروتکل بهداشتی تأیید شده توسط کنفدراسیون آسیا تحت آزمایش ویروس کرونا قرار می گیرد. ضمن اینکه  کنفرانس مطبوعاتی این مسابقه فردا ساعت دوازده به وقت محلی در سالن کنفرانس ورزشگاه المحرق برگزار می شود.

 

 

 

 

عراق تیم ملی عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق تیم ملی عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی

به گزارش "ورزش‌سه"، سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا با مصاف تایلند و عراق در بانکوک دنبال شد. پیش از این دو تیم ایران و تاجیکستان مقابل رقبای خود قرار گرفته بودند و در پایان موفق شدند با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در این مسابقه شاگردان کاکائو که کارنامه درخشانی در فوتسال دارد، شروع بهتری داشتند و با دو گل الحسینات و سلیمانی پیش افتادند اما در ثانیه‌های پایانی نیمه اول این تیم میزبان بود که روی ضربه ایستگاهی جیراوات سورنوویچیان به بازی برگشت تا با امیدواری بیشتری در خانه مقابل هواداران خودی بازی کند.

با شروع نیمه دوم حملات تایلند برای جبران گل خورده آغاز شد و رودریگو سرمربی اسپانیایی این تیم به شاگردانش دستور حمله و جبران داده بود و سرانجام آنها موفق به ثبت گل تساوی شدند و روی یک اشتباه و برخورد توپ به پای مدافع عراق گل دوم هم به ثمر رسید.

در دقایق پایانی مسابقه تیم عراق هم برای حفظ نتیجه و هم برای اینکه نیم نگاهی به دروازه حریف داشته باشد، سیستم پاورپلی را در دستور کار قرار داد، اما یک اشتباه سبب شد تا بازیکنان تایلند که در فاز دفاعی بودند نهایت استفاده را ببرند و گل سوم به همین ترتیب از زمین تایلند به ثمر رسید.

در ثانیه‌های پایانی شاگردان کاکائو که همه چیز را از دست رفته می دیدند، تمام تلاششان را برای جبران نتیجه به کار گرفتند، اما درنهایت موفق به گلزنی نشدند تا این تایلند باشد که در حضور هوادارانش در بانکوک بازگشتی شیرین به مسابقه داشته باشد و صعودش را هم به جام جهانی مسجل کرده باشد. در سوی دیگر حالا عراق باید در انتظار نتیجه دیدار ازبکستان و ویتنام بماند و در صورت صعود ازبکستان باز دیگر شانس صعود به جام جهانی پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور