Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید از قابلیت مرزی بودن خراسان شمالی بیشترین استفاده را انجام دهیم چرا که این استان قابلیت تبدیل شدن به «دروازه تجاری» آسیای میانی را دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بجنورد ٬ سعید جلیلی در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: مردم خراسان شمالی در همه صحنه افتخارآفرینی و رشادت داشتند و در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم حماسه آفرینی تیپ جوادالائمه و شهید محمدزاده شاخصه این ایثارگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در خراسان شمالی می توان نمود کامل وحدت اقوام را دید٬ افزود: اینک می‌توان حماسه آفرینی‌هایی در عرصه تولید، اقتصاد، صنعت و روابط تجاری داشت که چنین مردانی در خراسان شمالی وجود دارد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران 4 سال آینده را داری شرایط جهش اساسی دانست و گفت: ایران در 4 سال آینده می‌تواند جهش یابد و جهش ایران در گرو جهاد بزرگ است و این جهش بدون جهش شهر و روستاها ممکن نیست. لازمه این جهاد حضور٬ مردان و زنانی هستند که با اخلاص و مجاهدت و گذشت از منافع شخصی برای منافع عمومی کار کنند. اینگونه سنگینی بار از مردم برداشته می شود. مردم استان باید چنین افرادی را بشناسند و بشناسانند.

رئیس ستاد مرکزی ‌جلیلی در استان فارس: جلیلی با تیم کارشناسی دولت جوان و حزب‌اللهی را به منصه ظهور می‌رساندجلیلی: خصوصی‌سازی ‌کشت و صنعت مغان موفق نبود/ در 4 سال آینده مردم باید سایه دولت باشندرئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در کاشان: "جلیلی" برنامه مدون برای جهش ایران دارد

جلیلی درباره فرصت های استان گفت: کشاورزی، دامپروری و صنایع از فرصت های خراسان شمالی است و باید ارزش افزوده صنایع بزرگ در خود استان شکل بگیرد.

انتخابات ریاست جمهوری بر لزوم ارتقاء صنایع تبدیلی در خراسان شمالی تاکید کرد و گفت: قرار گرفتن این استان در مسیر زائران امام رضا (ع) فرصت ارزشمندی است که در صورت تمرکز، برنامه ریزی و اجرای خوب موجب اشتغال در استان می‌شود. خراسان شمالی می تواند دروازه صادرات به آسیای میانه شود.

انتهای پیام/311/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی در نشست با هیئتی از سرمایه گذاران، تجار، فعالان اقتصادی و گردشگری ترکیه گفت: کیش با داشتن شرایط آب وهوایی می‌تواند در فصول سرد ترکیه میزبان گردشگران این کشور باشد.

وی، گفت: با توجه به تفاوت آب وهوایی، دوکشور می‌توانند نقش مکمل درگردشگری وتبادل گردشگر ایفا کنند.

رحیم سرهنگی گفت: یکی از ظرفیت‌های کیش موقعیت ارتباطی با ۸ کشور حوزه خلیج فارس و دریای عمان است و این شرایط، کیش را به مرکزی برای تجارت بین المللی تبدیل می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، با استقبال از برقراری روابط اقتصادی، تجاری و گردشگری با ترکیه، گفت: در شرایطی که کشور‌ها درتلاش هستند به قطب‌های تجاری تبدیل شوند ایجاد منافع مشترک می‌تواند کیش وترکیه را به قطب تجاری تبدیل کند.

نمایندگان شرکت‌ها و سرمایه گذاران ترکیه نیز در این نشست با تقدیر از میزبانی کیش، به مزیت‌های اقتصادی کیش اشاره کردند و درخصوص اجرای فعالیت‌های تولیدی، برگزاری رویداد‌ها وجشنواره‌ها و ایجاد نمایشگاهی از نشان‌های کشور ترکیه اعلام آمادگی کردند.

چند تفاهم‌نامه بین سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه‌گذاران ترکیه با هدف توسعه‌ی همکاری‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه‌گذاری و گردشگری امضا شد.

دیگر خبرها

  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • رقابت تجاری روسیه با چین در آسیای مرکزی داغ شد
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)
  • مرحوم قلی‌پور کیمیای فرهنگ و هنر ایران اسلامی بود