Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سی ان بی سی، بر همین اساس کارکنان یادشده برای اینکه در راه بندان ناشی از خروج مردم از شهرها قبل از آغاز محدودیت های رفت و آمد گرفتار نشوند ترجیح می دادند اصلا از مراکز داده مایکروسافت خارج نشوند.

به گفته کریستن روبی دیملو معاون عملکرد و منابع انسانی مایکروسافت، این شرکت در ایام شیوع ویروس کرونا تغییراتی را در مراکز داده خود ایجاد کرد تا اطمینان یابد که کارکنان در محل کار خود احساس امنیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از شرکت های برتر فناوری در ایام اوج شیوع ویروس کرونا تلاش کردند تا کارکنان خود را به دورکاری تشویق کنند. در این بین با توجه به حساسیت برخی مشاغل چاره ای جز حضور آنها در محل کار خود نبود. ولی رفت و آمد این افراد از محل کار به منزل نیز خطراتی را برای سلامتی آنها در پی داشت و لذا برخی از این افراد ترجیح دادند تا از محل کار خود خارج نشده و به طور دائم در آن حضور داشته باشند.

پایگاه های داده مایکروسافت محل ارائه خدمات کلود این شرکت و سرویس هایی مانند «مایکروسافت تیمز» است و لذا عدم اختلال در عملکرد آنها باید به طور دائمی کنترل شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مایکروسافت خواب عملکرد علم محل کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد

۷ پروژه علمی فناوری با حضور معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، پیش از ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ۷ پروژه شامل آزمایشگاه روانشناسی، فیزیولوژی علوم ورزشی، مرکز نوآوری علوم انسانی و خانه خلاق علوم انسانی، کلینیک حقوق، خانه سلامت، مرکز توانمندسازی اجتماعی و مرکز بین المللی سازی علوم انسانی افتتاح شد.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز استاد تجلیل از اساتید سرآمد کشوری دانشگاه کاشان و عملیاتی شدن خوابگاه متاهلی «خیرساز» در زمینی به مساحت هزار مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به ظرفیت ۱۲۰ دانشجوی مجرد و ۲۴ زوج دانشجوی متأهل در دانشگاه کاشان به زمین زده شد.

کد خبر 750875

دیگر خبرها

  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • مایکروسافت استفاده از ابزار هوش مصنوعی تشخیص چهره را برای پلیس آمریکا ممنوع کرد
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها