Web Analytics Made Easy - Statcounter

​دلخوش اباتری گفت: نامزدهای ریاست جمهوری باید برنامه خود را به روشنی برای مردم تبیین کنند که چگونه می‌خواهند در دوران مدیریت خود کشور را اداره کنند.

«سید کاظم دلخوش اباتری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با بیان اینکه با تضعیف دیگران و با پرخاش، مردم به سمت نامزدی گرایش پیدا نمی‌کنند اظهار داشت: مردم باید به دنبال انتخاب اصلح باشند از آن طرف نامزدهای ریاست جمهوری هم باید برنامه خود را به روشنی برای مردم تبیین کنند که چگونه می‌خواهند در دوران مدیریت خود کشور را اداره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را برگرفته از قرآن کریم و احادیث که به مثابه میثاق ملی مردم ایران اسلامی محسوب می‌شود، خواند و عنوان کرد:‌ بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره بر روی مسئله انتخابات و اهمیت آن تاکید داشته و دارند.

 

دلخوش مشارکت مردم در سرنوشت‌شان را در مقاطع حساس، مهم‌ترین کارکردی که به واسطه استقرار جمهوری اسلامی ایران به دست آمده است، اعلام کرد و بیان داشت: سخنان اخیر مقام معظم رهبری و اهمیت بسیار زیاد حضور حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد امری است که باید همه آحاد ملت به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه تمامی ملاک‌ها و معیارهای یک کاندیدای اصلح و شایسته توسط مقام معظم رهبری تبیین و بیان شده است اهمیت انتخاب افراد کارآمد را برای توسعه و عمران کشور مهم برشمرد و افزود: در حال حاضر دشمن مدام بر طبل تبلیغات همه جانبه خود می‌کوبد تا از حضور حداکثری مردم جلوگیری کند.

 

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اینکه دشمن قصد دارد مردم را از حق تعیین سرنوشتشان ناامید کند اضافه کرد: مردم باید در انتخاب خود به دنبال فرد اصلح باشند از طرفی رعایت اخلاق انتخاباتی در جریان تبلیغات نامزدها نیز امری است که انتظار داریم کاندیداها نسبت به انجام آن اهتمام داشته باشند.

 

نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا اینکه نامزدها باید برنامه خود را به روشنی تبیین کنند که در دوران مدیریت خود چگونه می‌خواهند کشور را اداره کنند را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: مردم نسبت به مسائلی که در جریان مناظرات و تبلیغات انتخاباتی کاندیداها بیان می‌شود کاملا هوشیار و آگاهند بنابراین نامزدها هم باید فقط درصدد شفاف‌سازی برنامه‌های خود باشند.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: نامزدهای ریاست جمهوری برنامه های دولت سید کاظم دلخوش حضور حداکثری درانتخابات تبیین کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جبهه پایداری انقلاب اسلامی، نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و سید امیر موسوی جبیلی از حوزه انتخابیه آبادان و ابراهیم متینیان از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6094883

دیگر خبرها

  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران اعلام شد
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • سابقه نامزدهای انتخابی را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند