Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پنجعلی از تیم ملی ایران تمجید کرد

محمد پنجعلی کاپیتان اسبق تیم ملی ایران درباره شرایط این تیم در آستانه بازی با عراق و دربی جام حذفی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، محمد پنجعلی در مورد دیدار سه‌ شنبه شب تیم ملی کشورمان با عراق در مقدماتی جام جهانی به فارس گفت:

با توجه به بازی‌های خوبی که از تیم ملی در سه مسابقه گذشته و بخصوص بازی با بحرین دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست دادن عراق هم کار دشواری نخواهد بود. هرچند تیم ملی کشورمان بدون بازی تدارکاتی راهی مقدماتی جام جهانی شده  و بازی‌های مقدماتی حکم بازی تدارکاتی برای ما را داشت ولی واقعا تیم ملی خوب و زیبا بازی کرد.

پنجعلی افزود:

همانطور که تیم ملی کشورمان بحرین را در یک بازی یکطرفه شکست داد می‌تواند عراق با هم ببرد. یک سر و گردن بالاتر از عراق هستیم و به راحتی می‌توانیم به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی صعود کنیم. درست که طلسم چند ساله‌ای برای شکست دادن عراق داریم اما این مرتبه می‌‌توانیم این طلسم را بشکنیم. قطعا حساسیت زیاد این مسابقه می‌تواند باعث شود در دقایقی بازی گره بخورد اما لژیونرهای حرفه‌ای داریم که می‌توانند به خوبی به تیم ملی کمک کنند. بحرین هم ما را آزار می‌داد اما دیدید که چطور مقابل تیم ملی تسلیم شد. عراق هم به قول معروف حریفی چغر و بدبدن است ولی به راحتی این تیم را شکست می‌دهیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد دیدار این تیم با استقلال در جام حذفی گفت:

اسکلت اصلی تیم ملی را بازیکنان پرسپولیس تشکیل می‌دهند بازیکنانی که مدام در این چند ماهم مشغول تمرین و مسابقه در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بوده‌اند و طبیعی است که آنها خسته باشند. بنابراین به نظرم زمان برگزاری این مسابقه باید منصفانه باشد. سایر تیم‌ها ریکاوری و تمرین‌های عادی خود را داشته اند اما پرسپولیس با داشتن بیشترین ملی پوش تحت فشار است و طبیعی است که بدن بازیکنانش خالی کند. باید این مسابقه در زمان مناسب و منصفانه برگزار شود.

پنجعلی تصریح کرد:

پرسپولیس از نظر فوتبالی خیلی سرتر از استقلال است و این تیم را شکست می‌دهد مگر اینکه اتفاق خاصی رخ بدهد. این نظر را بدور از تعصب و نگاه رنگی می‌گویم و اکثر کارشناسان هم متعقدند که پرسپولیس می‌تواند در ایران هر تیمی را شکست بدهد.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با مهدی واعظی: 27 کشور رفتم، حتی در موزامبیک هم ما را به علی دایی شناختند! فیفا بازی های ملی علی کریمی، علی دایی و جواد نکونام را کم کرد آذری جهرمی باز هم برای استقلال کری خواند؛ بازم یه برد تکراری! غیررسمی؛ جانلوییجی دوناروما به پاری سن ژرمن پیوست کریستین اریکسن به احتمال زیاد مجبور به بازنشستگی می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کریستیانو رونالدو به رویارویی النصر و الهلال در فینال جام پادشاهی

النصر با شکست الخلیج حریف الهلال در فینال جام پادشاهی عربستان شد.

طرفداری | کریستیانو رونالدو پس از پیروزی تیم فوتبال النصر ریاض در نیمه‌نهایی جام پادشاهی عربستان در دیدار با الخلیج، پیامی منتشر کرد.

تیم فوتبال النصر شب گذشته (چهارشنبه) با درخشش کریستیانو رونالدو 3 بر  یک الخلیج را شکست داد و حریف الهلال در فینال جام پادشاهی عربستان شد.

کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی النصر پس از پیروزی در نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان در دیدار با الخلیج پستی در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد و نوشت:

فینال جام حذفی! رو به جلو!

بازی فینال جام حذفی عربستان 11 خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میان تیم‌های النصر و الهلال برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • واکنش کریستیانو رونالدو به رویارویی النصر و الهلال در فینال جام پادشاهی
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد