Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۹ تولیدکننده سیمان کشور امروز با عرضه ۲۹۵هزار تن انواع محصول خود به بورس کالای ایران می آیند تا علاوه بر ثبت آماری جدید در میزان عرضه سیمان در بورس، مهر خروج از «نظام قیمت گذاری دستوری» این بار برای صنعت سیمان کشور زده شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران امروز و از سوی 19 شرکت سیمانی در مجموع 295 هزار و 900 تن انواع سیمان تیپ2 و 5، سیمان سفید و سیمان پوزولانی در تالار محصولات صنعتی و معدنی روی تابلو می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
براساس جدول عرضه ها، بیشترین عرضه از سوی شرکت سیمان آبیک با حجم 45 هزار تن خواهد بود. همچنین سیمان ارومیه 27 هزار تن، سیمان بجنورد 30 هزار تن، سیمان بهبهان 4200 تن، سیمان تهران 1500 تن، سیمان خاش 7500 تن، سیمان خزر 15 هزار تن، سیمان خوزستان 13 هزار تن و سیمان دورود نیز 5 هزار تن انواع محصولات خود را در بورس کالا عرضه می کنند. 
در ادامه نیز سیمان ساوه 34 هزار و 500 تن، سیمان شاهرود 10 هزار تن، سیمان شرق 5 هزار تن، سیمان صوفیان 40 هزار تن، سیمان غرب 10 هزار تن، سیمان فارس 12 هزار تن، سیمان فارس نو 13 هزار تن، سیمان قائن 6 هزار تن، سیمان کرمان 16 هزار تن و سیمان مازندران 1200 تن انواع سیمان را روی تابلوی معاملات می برند.
براساس این گزارش، محمدعلی دهقان دهنوی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به تازگی با اشاره به افزایش تنوع عرضه محصولات در بورس کالای ایران طی ماه های اخیر از جمله عرضه سیمان گفت: شرکت های بورسی که محصولاتشان را در بورس کالای ایران عرضه می کنند، در واقع بستری رقابتی را برای فروش محصولات خود انتخاب کرده اند که این موضوع در رشد بازدهی شرکت ها و به دنبال آن بهبود شرایط سهام شرکت ها اثر مثبتی خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس کالای ایران تن انواع هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز،‌ شرکت مگاموتور با تولید ۲ هزار و ۵۲۹ دستگاه موتور از انواع محصولات گروه سایپا شامل پلت‌فرم‌های ایکس۱۰۰ و ایکس۲۰۰، نیسان، SP100 وME16، توانست برای نخستین‌بار بعد از گذشت 12 سال بدون برخورداری از امکان تولید محصولات وارداتی و تنها با تکیه بر توان داخلی، رکورد جدیدی از تولید روزانه محصولات خود را ثبت کند.

ثبت این میزان تولید روزانه توسط شرکت مگاموتور در حالی رقم خورده که این شرکت اجرای برنامه گسترده و بی‌سابقه‌ای در زمینه توسعه سبد محصولات و طراحی و ساخت انواع موتور و پیشرانه‌های جدید و برخورداری از فناوری‌های روز را در دستورکار خود قرار داده است.

گفتنی است،‌ در سال 1372 شرکت تولیدی موتور، گیربکس و اکسل مگاموتور تاسیس شد و ماموریت یافت که با فعالیت‌های خود، زمینه کاهش هر چه بیشتر وابستگی صنعت خودرو در تولید قوای محرکه به خارج از کشور را فراهم کند. بر این اساس شرکت مگاموتور افزایش رفاه عمومی و توسعه پایدار از طریق طراحی و تولید قوای محرکه صنعت حمل و نقل با استفاده از تکنولوژی‌های برتر را ماموریت خود می‌داند.

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند