Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع با اشاره به تولید ویژه برنامه «فصل یکدلی» از سوی کانون امام حسن مجتبی(ع) مهریز، گفت: این ویژه برنامه به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری هر شب با حضور کارشناسان به صورت زنده در فضای مجازی پخش می‌شود.

«مهدی زارع» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به تولید ویژه برنامه زنده «فصل یکدلی» به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری از سوم تا 27 خرداد 1400 اظهار کرد: این ویژه برنامه به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری هر شب با حضور کارشناسان به صورت زنده از اپلیکیشن رهپویان حرم کانون امام حسن مجتبی(ع) پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون امام حسن مجتبی(ع) مسجد امیرالمومنین(ع) روستای عصمت آباد مهریز استان یزد همچنین از تهیه و تولید سرود تکبیر بیداری به مناسبت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: این سرود در آستانه انتخابات از شبکه سیمای استان یزد نیز پخش می شود.


وی در ادامه با اشاره به تولید 9 سرود و 38 نماهنگ از سوی کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) مسجد امیرالمومنین(ع) روستای عصمت آباد مهریز استان یزد، بیان کرد: گروه سرود رهپویان حرم کانون امام حسن مجتبی (ع) از بین اعضای خود 10 مربی گروه سرود آموزش داده است و این مربیان هر کدام در یکی از محلات و روستاهای شهرستان گروه سرود تشکیل داده و مربی گری آن را به عهده دارد.


زارع تصریح کرد: پس از شیوع بیماری کرونا نیز به منظور قدردانی از زحمات کادر درمان و جهادگران عرصه سلامت کشور تولید نماهنگ «وقف سلامت» با توجه به شرایط کنونی کشور از سوی این کانون تهیه شد.


مدیر کانون امام حسن مجتبی(ع) مسجد امیرالمومنین(ع) روستای عصمت آباد مهریز استان یزد تاکید کرد: گروه سرود رهپویان حرم یک کانون روستایی است که نه تنها در بحث موسیقی بلکه به عنوان یک مجموعه فرهنگی در زمینه های گوناگون نظیر برگزاری اردوهای زیارتی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، تشویق اعضا به شرکت فعالیت های جمعی ورزشی، آشنایی با سیره شهدا (دیدار با خانواده شهدا، مطالعه زندگی نامه شهدا) و برگزاری جلسات هفتگی و مذهبی فعالیت دارد و فعالیت خود را با عضویت تعدادی از افراد ولایت مدار روستای عصمت آباد مهریز یزد آغاز کرد و در راستای استفاده بهینه از ظرفیت های مساجد و انجام کار فرهنگی مورد نیاز جامعه اقدام به تشکیل کلاس سرود و موسیقی کرده است.


وی خاطرنشان کرد: تکیه بر اصل اعتماد به جوانان و استفاده از استعدادهای نهفته آنها با توان مالی هرچند اندک موجب شد که این گروه سرود مسیر پیشرفت و ترقی را به خوبی و با سرعت طی کرده و بتواند طی یکی دو سال از یک گروه سرود شهرستانی به یک گروه سرود کشوری تبدیل شود و امروز نه تنها در بحث سرود و تولید نماهنگ بلکه در بحث کمک های مومنانه نیز در طول یکسال گذشته در 15 مرحله به همت خیرین توانسته به محرومین و خانواده های کم برخوردار کمک رسانی داشته باشد.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: فصل یکدلی انتخابات ریاست جمهوری کانون های مساجد کانون امام حسن مجتبی ع انتخابات ریاست جمهوری ویژه برنامه استان یزد گروه سرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

یک خبرنگار حوزه حوادث نوشت: امروز با وکیل تتلو حرف زدم. از روند رسیدگی به پرونده راضی بود و می‌گفت: تتلو در زندان شعری در مدح حضرت علی سروده و امیدوار است آهنگش را بسازد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • رقابت ۱۴ گروه در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور اعطا می‌شود