Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: برای معطل نماندن ظرفیت‌های و توانمندی‌های کشور خود مردم دست به کار شوند و با فهرست کردن ظرفیت‌های هر شهر یا روستا سند پیشرفت آن را نوشته و اجرای این سند را از دولت مطالبه کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سعید جلیلی ‌در گفت‌وگو با مردم استان قزوین که به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری از شبکه استانی صدا و سیمای قزوین پخش شد، با بیان اینکه همه مردم ایران در آستانه یک انتخاب بزرگ هستند، اظهار داشت: اگر بخواهیم در 4 سال آینده کشور را به صورت روزمره و روتین اداره کرده و حداکثر چند مشکل را حل کنیم، قطعاً به بیراهه رفته و از قافله رشد و پیشرفت اقتصادی عقب می‌مانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل دولت سایه در 8 سال گذشته اضافه کرد: در این 8 سال اخیر استان به استان، شهر به شهر و رستا به روستا و در مسافرت‌های متعدد با اساتید، دانشجویان، کشاورزان و صنعتگران وارد صحبت شدیم و به یک برنامه جامع رسیدیم که حاضریم برای اثبات کارایی و کارآمدی این برنامه جامع با هر شخصی که آن را قبول ندارد، وارد مناظره شویم.

جلیلی با بیان اینکه ظرفیت و توانمندی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران می‌تواند در 4 سال آتی جهش یابد، ادامه داد: برای تحقق این جهش به یک جهاد بزرگ نیاز داریم که بار اصلی آن بر دوش مدیران و مسئولانی خواهد بود که به این جهاد و جهش اعتقاد قلبی داشته باشند و هر چقدر مدیران ما برای تحقق این جهش مسئولیت‌پذیرتر باشند، به همان اندازه فشارهای معیشتی از روی دوشن مردم برداشته خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه نباید در 4 سال آینده ظرفیت‌ها و فرصت‌های کشور معطل مسائل مختلف بماند، تصریح کرد: برای اینکه این ظرفیت‌ها معطل نباشد، باید مردم در این کار جهادی پیشرو و مطالبه‌گر بوده و خود مردم دست به کار شوند و با فهرست کردن ظرفیت‌های هر شهر یا روستا سند پیشرفت آن را نوشته و اجرای این سند را از دولت مطالبه کنند.

مجاهدان گمنام عرصه تولید و اقتصاد معرفی شوند

این کاندیدای تصدی مقام ریاست‌جمهوری در بخش بعدی سخنان خود با بیان اینکه جهش مملکت و استان قزوین مستلزم داشتن برنامه، اراده و باور لازم برای کارهای بزرگ و جهادی است، گفت: بنابراین جهش بزرگ مردان و زنان بزرگ می‌خواهد تا ظرفیت‌های مغفول‌مانده دوباره کشف شده و فرصت‌های مهم دوباره احیا شوند و در سایه یک تلاش مجاهدانه جهش و ارتقا یابند.

جلیلی با یادآوری اینکه جهش ایران بدون جهش استان قزوین و تک‌تک استان‌های کشور شدنی نیست، افزود: کارهای بزرگ با نمایش انجام نمی‌شوند و هر جهش بزرگی محتاج کار واقعی و نه نمایشی است که این انجام کارهای واقعی هم به مردانی نیاز دارد که بی‌ادعا و بدون دغدغه دیده‌شدن در گوشه و کنار ایران و در بخش‌های مختلفی کشاورزی و صنعتی مجاهدانه زحمت می‌کشند.

وی ادامه داد: این مردان بی‌ادعا، جهادگر و مدیر امروز باید به بقیه مردم معرفی شوند تا بتوانیم از ظرفیت نهفته آنها برای پیشرفت کشور و جهش آن در همه عرصه‌ها به ویژه اقتصاد و تولید بهره بگیریم. ضمن اینکه نگاه‌ها، رفتارها و کردارهایی که سبب جهش کشور می‌شود، باید دیده شده و عامل این نگاه، رفتار و کردارها باید شناسانده شوند که مردم در این حوزه نقش اصلی را دارند.

جلیلی:‌ مسئول وضع موجود شخص رئیس‌جمهور است/ آماده مناظره با روحانی هستمجلیلی در سومین مناظره انتخاباتی: ناکارآمدی‌هایشان را به گردن تحریم می‌اندازند/ با اداره روزمره مسائل کشور حل نمی‌شوندجلیلی: اجازه ندهیم افراد پرمدعا و بدون کارنامه امور را به دست بگیرند/کشور در 4 سال آینده ‌باید جهش پیدا کند

هر روستا سلولی برای جهش کشور شود

این نامزد انتخابات دوره سیزدهم ریاست‌جمهوری در بخش پایانی سخنانش به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالای اقتصادی استان قزوین اشاره کرد و گفت: قزوین در بخش‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری و میراث فرهنگی جزو قطب‌های مهم کشور محسوب می‌شود و قرار گرفتن این استان در کریدور مواصلاتی شمال به جنوب و شرق به غرب فرصت بی‌بدیلی برای شکوفایی صنعت ترانزیت در اختیار استان قزوین قرار داده که باید از همه این ظرفیت‌ها به بهترین وجه ممکن استفاده کنیم.

جلیلی با تاکید بر اینکه جهش ایران بدون جهش تک‌تک شهرها و روستاها ممکن نیست، ادامه داد: هر روستای ما باید به یک سلول برای جهش بدنه کشور تبدیل شود و فرصت‌ها و توانمندی‌های هر شهری به بهترین شکل شناخته شده و شکلی از مدیریت شهری در آن حاکم شود تا همه ظرفیت‌های بالقوه آن به فعل شده و ارتقا پیدا کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین انتخابات انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی رسانه ملی استانداری قزوین انتخابات انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی رسانه ملی ریاست جمهوری استان قزوین ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد یک رسانه

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی ظهر چهارشنبه در مراسم گرامی‌داشت روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، با تاکید بر اینکه باید دانشگاه و تلاشگران آن را قدر دانست، افزود: اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانشجو فارغ‌التحصیل شده و سه میلیون نفر از آنها مشغول تحصیل هستند، به برکت مجاهدت‌های علمی دانشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها را باید گفت تا جوانان به آینده امیدوار شوند، گفت: توقف در مسیر رشد و تعالی معنی ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی به سیر تحول در نسل‌های مختلف دانشگاه‌ها، اظهار داشت: زمانی آموزش در مراکز دانشگاهی، محور بود، بعد از آن تحقیقات اولویت یافت و امروز کارآفرینی در کنار آموزش و تحقیق، مأموریت اصلی دانشگاه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد، ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت به وجود آمده که مایه امیدواری است، افزود: دانشگاه آزاد به دلیل برنامه‌ریزی دقیق و اتکا به ظرفیت‌های درونی خود دستاوردهای خوبی داشته است.

رحمتی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد در حوزه مهارت‌آفرینی نیز موفقیت‌های خوبی کسب کند و گفت: دستاوردهای دانشگاهی خوب روایت و منعکس نمی‌شود و مراکز دانشگاهی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم برای مقابله با جنگ روانی دشمن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: هر استاد دانشگاه و هر دانشجو می‌تواند یک رسانه باشد و امیدآفرینی کند.

کد خبر 6094213

دیگر خبرها

  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد یک رسانه
  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است