Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی همایش ملی "بازشناسی چالش‌های رشد اقتصادی در ایران؛ تبیین موانع تولید و بهسازی راهبردها و سیاست‌ها" را برگزار می‌کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی همایش ملی "بازشناسی چالش‌های رشد اقتصادی در ایران؛ تبیین موانع تولید و بهسازی راهبردها و سیاست‌ها" را در روزهای 11 و 12 بهمن 1400 برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پژوهشگران در حوزه‏ های مختلف علم اقتصاد و سایر رشته‌های علوم انسانی و اجتماعی دعوت می‌شود تا مقاله ‏های علمی خود را به این همایش ارسال نمایند. اطلاعات بیشتر در تارنمای همایش به نشانی زیر ارائه شده است:
http://economicgrowthconf.ihcs.ac.ir/fa/

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری همایش آزادسازی روز سنندج که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزارشد، اظهار کرد: روایت استقامت و رشادت‌های مردم سنندج برای آزادسازی شهر سنندج از دست ضد انقلاب باید تدوین و تبیین شود.

وی هدف از برگزاری همایش آزادسازی سنندج را مقابله با روایت‌سازی جعلی ضد انقلاب بیان کرد و گفت: حقایق مستند از مردم دریغ شده است و باید روایت صحیح و نافذ را به عموم مردم سنندج منتقل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تلاش ما این است که همایشی غنی از روایت‌های صحیح برگزار شود چون واقعاً مردم کردستان مردمانی با بالاترین سطح شعور سیاسی هستند.

رمضانی در ادامه تصریح کرد: برای برگزاری بهتر این همایش از ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و اعضای هیأت علمی استفاده شود.

وی اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های به‌عمل آمده، بخشی از همایش شامل روایت‌گری پیشمرگه‌های مسلمان به عنوان اسناد زنده و ناطق خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: ذکر خاطرات و فداکاری‌های این عزیزان هر سال باید به مردم یادآوری شود.

رمضانی در پایان یادآورشد: این همایش در ابعاد استانی و ملی بازتاب خواهد داشت لذا با بهترین کیفیت باید برگزار شود.

کد خبر 6088867

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش دوستدار سلامت خانوده در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود