Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار فومن با بیان اینکه شهرداری ۲۰ نقطه را برای تبلیغات انتخاباتی آماده کرده است، گفت: نامزدهای انتخاباتی آثار تبلیغاتی خود را در محل های تعیین شده، نصب کنند.

رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه انتخابات یک حماسه ملی است، اظهار کرد: شهرداری فومن برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر با هدف توزیع عادلانه فرصت‌های تبلیغاتی محیطی و جلوگیری از بروز نازیبایی‌های بصری و حفظ سیمای شهری تمهیدات بسیار خوبی در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری ۲۰ نقطه را برای تبلیغات انتخاباتی آماده کرده که مساحت آن در مجموع بیش از ۶۰۰ مترمربع است و سازه‌ها از جنس داربست فلزی و برزنت بوده و در مکان‌های پرتردد و معابر اصلی شهر نصب شده و در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار گرفته است.

شهردار فومن اضافه کرد: این سازهای موقت تبلیغاتی طوری نصب شده تا هنگام نصب پوستر به صورت مناسب در دید عموم شهروندان قرار گیرد و مزاحمتی برای اصناف ایجاد نکند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری فومن برای حضور پرشور شهروندان در انتخابات نیز سیما و منظور شهری را با نصب المان، ریسه‌های رنگی و پرچم با موضوع انتخابات تزئین و زیباسازی کرده است.

محمدی افزود: شهرداری فومن عضو کمیته امحای ستاد انتخابات این شهرستان است و به همراه فرمانداری به صورت ۲۴ ساعته در سطح شهر در حال گشت زنی هستند و اگر نماینده یا طرفداران نامزدهای انتخاباتی پوسترها و بنرهای تبلیغاتی را خارج از محل‌های تعیین شده، نصب کنند ابتدا به این افراد تذکر داده می‌شود در صورت بی توجهی با همکاری مأموران انتظامی، آثار تبلیغاتی جمع آوری خواهد شد.

وی یادآور شد: در ایام انتخابات شهرداری فومن حدود ۱۰ نیروی خدمات شهری وظیفه پاکسازی و امحای پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی را بر عهده دارد.

شهردار فومن تصریح کرد: نامزدها همواره در شعارهای انتخاباتی خودشان در خصوص آبادانی و زیباسازی شهر سخن می‌گویند، لذا انتظار داریم در عمل نیز به قانون احترام بگذارند و با رعایت حقوق شهروندی و حفظ پاکیزگی و زیبایی مبلمان شهری از نصب تراکت بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، برق، پست و مخابرات و دیوارهای شهر خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهر فومن با حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در ۲۸ خردادماه، ۳۰ نامزد برای به دست آوردن پنج کرسی اصلی با هم به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 500373

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري فومن انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حقوق شهروندی تبلیغات انتخاباتی شهرهاي ايران استان گیلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نامزدهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات شهرداری فومن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت در مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های راه یافته به دور دوم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی که امروز ششم اردیبهشت ماه در صدا و سیمای لرستان برگزارشد، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری یک حماسه دیگر در استان فراهم شده است که امیدواریم با پای کار بودن صدا و سیمای استان و معرفی نامزد‌ها از این شبکه، حضوری پرشورتر از قبل را در انتخابات ٢١ اردیبهشت ماه رقم بزنیم.

وی افزود: در مراسم قرعه کشی امروز، جایگاه نمایندگان در مناظرات و اولویت بندی سوال‌ها از آنها مشخص شد که یقیناً عدالت در مناظرات مهمترین هدف برای انتخاب نماینده اصلح مردم خواهد بود.

استاندار در این مراسم دو پیشنهاد ویژه هم داشت؛ راه اندازی شبکه ملی روستا و اینکه نامزد‌ها و منتخبان مجلس دوازدهم می‌توانند پیشنهادات خود را برای آبادانی استان ارائه کنند.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان هم در این مراسم از آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اوایل هفته آینده در استان خبرداد.

علیرضا شیروی افزود: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.

وی اظهارداشت: در دور اول انتخابات در هفت حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای استان لرستان، در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزد‌های این دوره برگزار که اوایل هفته آینده ضبط آنها آغاز می‌شود.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه خرم آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

وی سی مراسم ضمیمه می شود...

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود