Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:36:35 GMT

تیم ملی و لبخندهایی که روحیه بخش است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۲۵۸۵

بدون شک  یکی از دلایل موفقیت تیم ملی در منامه و تا به اینجای کار روحیه همدلی که در اردوی تیم ملی به وضوح قابل درک است. 

به گزارش "ورزش سه"، این نشان می دهد اسکوچیچ نقش خود را به عنوان سرمربی تیم ملی به خوبی ایفاء کرده است. به خصوص که در سه بازی سپری شده شاهد نیمکت نشینی بازیکنانی بودیم که پیش تر جز مهره های ثابت تیم ملی بشمار می رفتند و از سویی در منامه و در هر بازی چند بازی به روی سکوها رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای قریب به اتفاق بازیکنان تفاوتی ندارد چه یک دقیقه بازی کنند و چه یک نیمه و چه روی نیمکت بنشینند. آنها لبخند به لب دارند و به این باور رسیده اند در هر موقعیتی باید برای موفقیت تیم ملی تلاش کنند. بازیکنی که روی نیمکت می نشیند به ظاهر در اتفاقات درون زمین تاثیری ندارد اما با لبخندی که به لب دارد و همین طور روحیه ای که به همبازی اش می دهد و تشویق هایی که می کند تاثیر شگرفی بر اتفاقات داخل زمین می گذارد. 

 

شور و اشتیاقی که اسکوچیچ در اردوی تیم ملی ایجاد کرده پیش تر مورد اشاره مهدی طارمی و سردار آزمون هم بوده؛ این بزرگ ترین مزیت تیم ملی است. آمادگی جسمانی و آمادگی تاکتیکی اگر با آمادگی روحی و روانی تلفیق نشود نتیجه ای به دنبال خواهد نداشت. خوشبختانه تا به اینجای کار اسکوچیچ در تعیین استراتژی برای مقابله با حریفان هم موفق بوده است و تیم ملی بی صبرانه منتظر بازی با عراق و تمام کردن کار است. 

 

بدون شک بازیکنی که روی نیمکت هم لبخند می زند همانند لحظاتی که در ترکیب تیم قرار می گیرد روزهای موفقی پیش رو خواهد بود چرا که این احترام به اصول است و دور از ذهن است بازیکنی که اصول در فوتبال حرفه ای را رعایت می کند، موفق نشود. لبخندهایی که ما اکنون در اردوی تیم ملی می بینیم یک دنیا ارزشمند است چرا که به ذهن متبادر می کند روحیه ی همدلی در اردوی تیم ملی ملموس است. در هر شرایطی تیم ملی ملزم به استفاده از 11 بازیکن در ترکیب و فرستادن 5 بازیکن به عنوان مهره ی جایگزین است و نقش اصلی را در این موفقیت آنهایی ایفاء می کنند که در کنار این 16 بازیکن یار هستند و روحیه می دهند.

 

 

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس عصر دیروز برای انجام بازی مقابل نساجی راهی قائمشهر شد و باید امروز مقابل این تیم انتهای جدولی قرار بگیرد. پرسپولیس برای بازی امروز امید عالیشاه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و کاپیتان اول سرخ پوشان نمی‌تواند تیمش را در این بازی مهم همراهی کند. از اردوی پرسپولیس خبر رسیده اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس که عملکرد خیره کننده‌ای در نیم فصل دوم داشته، دچار سرماخوردگی شده و ممکن است بازی حساس امروز مقابل نساجی را از دست بدهد.

اورونوف در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به مازندران شرکت کرد، ولی خیلی سرحال نبود. هرچند اوسمار تاکید کرده که پزشکان تیم اوستون را به بازی امروز برسانند، ولی ممکن است این بازیکن شرایط بازی از ابتدا را نداشته باشد.

اورونوف در اردوی پرسپولیس حضور دارد و اوسمار او را در ترکیب اصلی هم قرار داده است. با این حال در صورتیکه او بعد از معاینه نهایی نتواند بازی کند، سرمربی پرسپولیس مجبور است از بازیکن دیگری در ترکیب اصلی استفاده کند. گفتنی است آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد شانس بازی کردن اورونوف بیشتر از بازی نکردنش است و احتمالا او را به بازی امروز مقابل نساجی خواهند رساند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!