Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@02:53:34 GMT

رکورد دو میدانی کار هلندی 48 ساعت دوام داشت

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۳۷۷۱

رکورد دو 10 هزار متر زنان جهان در فاصله 48 ساعت 2 بار شکسته شد

دونده اتیوپی رکورد دو 10 هزار متر زنان را برای بار دوم شکست.

به گزارش طرفداری، هفته گذشته در روز 16 خرداد «سیفان حسن» از هلند رکورد دو 10 هزار متر زنان جهان را حدود 11 ثانیه بهبود بخشید و به 29 دقیقه و 6 ثانیه و 82 صدم ثانیه رساند. اما این رکورد فقط 48 ساعت دوام داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز 18 خرداد این بار نوبت «لِتِسِنبِت گیدِی» از اتیوپی بود که بیش از 5 ثانیه این رکورد را بشکند و 10 هزار متر را در 29 دقیقه و 1 ثانیه و 3 صدم ثانیه بدود.
گیدی رکورد 5 هزار متر جهان را هم با زمان 14 دقیقه و 6 ثانیه و 62 صدم ثانیه در اختیار دارد و حالا به نخستین زن در تاریخ دو و میدانی تبدیل شد که به طور همزمان رکورد این 2 ماده دو استقامت را شکسته است.

با رکوردشکنی و آمادگی حسن و گیدی، مسابقه 10 هزار متر المپیک توکیو می‌تواند یکی از جذاب‌ترین رقابت‌ها در رشته دو و میدانی این دوره از بازی‌ های المپیک باشد.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با مهدی واعظی: 27 کشور رفتم، حتی در موزامبیک هم ما را به علی دایی شناختند! فیفا بازی های ملی علی کریمی، علی دایی و جواد نکونام را کم کرد آذری جهرمی باز هم برای استقلال کری خواند؛ بازم یه برد تکراری! غیررسمی؛ جانلوییجی دوناروما به پاری سن ژرمن پیوست کریستین اریکسن به احتمال زیاد مجبور به بازنشستگی می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: 10 هزار متر رکورد دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بولگاری و نازک ترین ساعت مچی مکانیکی جهان‌/ چرخ دنده ها را چطور داخل آن جای داده اند؟! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی در ۲۰۲۴ رکورد خواهد زد
  • بولگاری و نازک ترین ساعت مچی مکانیکی جهان‌/ چرخ دنده ها را چطور داخل آن جای داده اند؟! (عکس)
  • عباس عبدی : درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • تصویر عجیب از مردی که زمانی همه زنان دنیا عاشقش بودند!