Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،در بسته خبری "صندوق سرنوشت" علاوه بر اخبار انتخاباتی، حرف‌ها و مطالبات مردم گلستان منعکس می‌شود.

در بسته امروز، دوشنبه ۲۴ خرداد، یک خبر استانی و ۲ خبر از شهرستان‌های گرگان و مینودشت را می‌خوانید.

تدارک هزار و ۷۸۴ شعبه اخذ رای درگلستان

سید محسن کاظمی دبیر ستاد انتخابات گلستان گفت: هزار و ۷۸۴ شعبه اخذ رای برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های شهر و روستا‌های استان گلستان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئولان امانتدار رای مردم هستند


سید ابوالفضل حسینی نیا فرماندار مینودشت گفت: شورا‌های اسلامی یک تشکل اجتماعی است که اعضای آن با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند و برابر شرح وظایف قانونی، مسئولیت نظارت بر فرآیند ارائه خدمات شهری و روستایی به مردم را بر عهده دارند.


الزام رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در انتخابات ۱۴۰۰

فرماندار گرگان گفت: رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی تخلف انتخاباتی است.

محمد حمیدی گفت: با توجه به شیوع کرونا و اهمیت سلامت عمومی برای نخستین بار، رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی، تخلف انتخاباتی است و افراد متخلف مانند سایر تخلفات احتمالی انتخاباتی مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری شیوه نامه های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی موسوی ظهر دوشنبه در ویژه برنامه رادیویی با موضوع انتخابات در شبکه طبرستان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در دور اول انتخابات اظهار کرد: حدود ۱۰۰ فقره پرونده در دوره مرحله اول انتخابات در استان تشکیل شد و بیشتر مربوط به تبلیغات زودهنگام بوده است.

وی با اظهار اینکه همچنین گزارش‌هایی را مبنی بر دخالت برخی افراد اعلام شده بود، گفت: با این حال سعی کردیم با بهره گیری از ظرفیت دستگاه قضائی، تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی شرکت پرشور در انتخابات را مساله مهمی برشمرد وگفت: برای در دور دوم انتخابات شعبات و قاضی کشیک به طور شبانه روزی فعالیت می‌کنند تا از آرای مردم صیانت شود و آنچه توقع است که امانت دار مردم باشیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در انتخابات پیروز واقعی مردم هستند و در مرحله اول در حوزه انتخابیه قائمشهر، مشارکت مردم بیش از ۴۱ درصد بوده است،

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید فضا را برای برپایی و مشارکت در انتخابات فراهم کنند، گفت: حفظ نظام از همه موضوعات برای ما اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 6098141

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار