Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن خیابانی به مناسبت آغاز دهه کرامت و با هدف دعوت مردم برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری بعد از ظهر روز گذشته در میدان راه‌آهن با حضور رضا هلالی، میثم مطیعی و مهدی رسولی برگزار شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جشن خیابانی به مناسبت آغاز دهه کرامت و با هدف دعوت مردم برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری بعد از ظهر روز گذشته در میدان راه‌آهن با حضور رضا هلالی، میثم مطیعی و مهدی رسولی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کدام از این مداحان علاوه بر مدیحه‌سرایی برای حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) به بیان نکاتی درباره انتخابات و اهمیت حضور پرشکوه مردم در این عرصه پرداختند.

فصل جدیدی از سرنوشت کشور در انتخابات رقم می‌خورد

میثم مطیعی درباره حضور هوشمندانه مردم در عرصه انتخابات گفت که فصل جدیدی برای سرنوشت کشور در این انتخابات رقم خواهد خورد و معتقد بود که اهالی هیئت و متدینین باید همان‌طور که در عرصه‌های گوناگون پای آرمان‌هایشان ایستاده‌اند در انتخابات پیش‌رو نیز نقش‌آفرینی کنند.

ناامیدی از حلقوم دشمن بیرون می‌آید

رضا هلالی نیز پس از مولودی‌خوانی به وضع موجود کشور اشاره کرد و گفت: برخی در این روزها حرف‌هایی برای دلسردکردن مردم در انتخابات می‌زنند که زبان دشمن است. شهدا برای ما امانتی را گذاشته‌اند و ما در قبال خود آنها مسئولیم.

با رأی‌دادن وضع موجود را عوض می‌کنیم

مهدی رسولی نیز با بیان اینکه ما ملت امام حسین هستیم و مهم نیست دوره قبل به چه کسی رأی دادیم، گفت: همه اشتباه کردیم و کار را به دست نابلدان دادیم. این بار باید جبران کنیم و وضعیت موجود را عوض کنیم.

برنامه جشن دهه کرامت به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. امیر عباسی و حسین طاهری در روز دوشنبه مداح این مراسم خواهند بود و سه‌شنبه نیز رضا هلالی، محسن عراقی و حنیف طاهری به مداحی خواهند پرداخت و چهارشنبه نیز امیر کرمانشاهی در میدان راه‌آهن میهمان این جشن خواهد بود.

آخرین اخبار انتخابات 1400| تب انتخابات در مراکز استان‌ها بالا گرفت/ مستندسازی تخلفات انتخاباتی نامزدها / ائتلاف رسانه‌ها برای مشارکت حداکثری مردمواکنش کدخدایی به اظهارات مصلحی درباره بررسی صلاحیت‌های انتخابات 92

انتهای پیام/

پویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهرانپویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهرانپویش دعوت حضورپویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهرانپویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهرانپویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهرانپویش دعوت حضورپویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهرانپویش دعوت حضورپویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهران پویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهرانپویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهرانپویش دعوت حضورپویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهرانپویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهرانپویش دعوت حضورپویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهرانپویش دعوت حضورپویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهرانپویش دعوت حضورپویش دعوت حضورپویش دعوت حضورپویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهرانپویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهرانپویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهرانپویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهرانپویش دعوت حضورپویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهرانپویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهرانپویش دعوت حضورپویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهرانپویش دعوت حضورپویش دعوت حضور در میدان راه آهن تهرانپویش دعوت حضورپویش دعوت حضورپویش دعوت حضورنور افشانی در پویش دعوت حضور میدان راه آهن تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مهدی رسولی دهه کرامت رضا هلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

 حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد،گفت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه (س) در تمام شهر‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا (ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

 خداداده با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، عنوان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت (عج) است.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال