Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@12:25:34 GMT

تصادف هولناک موتورسیکلت با وانت مزدا+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۴۲۵۴

تصادف هولناک موتورسیکلت با وانت مزدا+ عکس

سرهنگ احسان مومنی از تصادف بین وانت مزدا با موتور سیکلت بعلت عدم توجه به جلو راننده مزدا در محدوده بزرگراه امام علی (ع) و از مصدوم شدن راکب موتورسیکلت خبر داد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ احسان مومنی، رییس اداره تصادفات  پلیس راهور فاتب گفت: با وقوع یک فقره تصادف  جرحی در محدوده بزرگراه امام علی (ع)  به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت که  یکدستگاه وانت مزدا  که در مسیر جنوب به شمال امام علی  (ع ) بعد از پل بعثت  و در لاین وسط در  حال ترد بوده به علت عدم توجه به جلو بشدت با یکدستگاه موتورسیکلت برخورد می نماید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد : با حضور عوامل اورژانس، خدمات درمانی سرپایی انجام، ولی به علت شدت ضربه وارده راکب موتورسیکلت به بیمارستان منتقل شد.

او از رانندگان موتورسیکلت خواست قبل از روشن کردن موتور و حرکت کلاه کاسکت را بر سر گذاشته و سپس اقدام به تردد در سطح معابر نمایند تا دیگر شاهد اینگونه حوادث در سطح شهر تهران نباشیم .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور امام علی موتورسیکلت تصادف بیمارستان شهر تهران پلیس راهور تصادف موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی اصفهان با اشاره به اجرای طرح ساماندهی و نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام (ره) (نقش جهان) این شهر با مشارکت هیات امنای بازار و نهاد‌های مربوطه گفت: نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها اولین اقدام موثر هیات امنای بازار اصفهان و بر اساس درخواست‌های مردمی است و در این زمینه نهاد‌هایی مانند پلیس راهور و شهرداری مشارکت اثربخش داشتند.

مصطفی نباتی‌نژاد افزود: نظم‌دهی به بخش‌های دیگر بازار با مشارکت هیات امنا در دستور کار قرار دارد تا شاهد کاهش چالش‌ها و مشکلات در این ناحیه تاریخی و فرهنگی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • راکب موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان در تصادف باکامیون جان باخت
  • طرح ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازار اصفهان اجرا شد
  • اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی