Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخشابی ضمن گرامیداشت دهه کرامت و ولادت حضرت ثامن‌الحج(ع) اظهار کرد: همه ما ایرانیان عاشق امام رضا(ع) هستیم.

به گزارش قدس آنلاین، مجید اخشابی خواننده جوانی است که از قضا صدای دلنشینی دارد و ارادتش به امام رضا (ع) را با حضور همیشگی‌اش در جشن‌های دهه کرامت تلویزیون بر هیچ کس پوشیده نیست. این خواننده ضمن ابراز ارادتش به امام رضا(ع) گفت: همه ما ایرانی هاعشق به امام‌رضا (ع) را از بالین مادر در زندگی داریم و به این احساسات و ابراز عشقمان به امام رئوف به عنوان یک غنیمت نگاه کرده و به آن می بالیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه کرامت گفت: علاقه قلبی ما به امام رضا (ع) به جای خود، اما انچه که دهه کرامت را زیباتر نشان‌میدهدهمین‌جشن ها و مراسمات است که هر ساله شاهد هر چه باشکوه تر برگزار شدن آن توسط مساجد و مراکز مختلف هستیم .خود من هر ساله پای ثابت حاضر در این مجالس و مراسمات هستم و خداراشاکرم که دراین ایام‌مقدس میتوانم درخدمت هم میهنانم باشم .

اخشابی در پاسخ به این سئوال که هنر تا چه میزان میتواند در اشاعه فرهنگ رضوی موثر باشد افزود: مساله هنر به همین سادگی که مطرح میشود نیست باید بتوان درقالب هر شاخه از هنر حرفی نو بیان‌کرد که مفاهیمی اصیل رادر بربگیرد تابتواند حق مطلب را ادا کند دراین صورت است که میتوان گفت ، توانسته ایم هنرمندانه این ایام را جشن بگیریم؛ اما چیزی که این میان باید به آن توجه کرد رسالت و وظیفه‌ای است که بر گردن متولیان این امر بزرگ است. برگزارکنندگان این جشن‌ها، از هر مرکز و سازمانی که می‌خواهند باشند باید بتوانند علاوه بر کارهای اجرایی در ایجاد جریان‌های مختلف فرهنگی وهنری هم موثر عمل کنند و زمانی می توانیم بگوییم که خروجی خوبی در این زمینه داشته ایم که بازتابش رادر سطح جامعه شاهد باشیم.

وی با اشاره به لزوم اشاعه رافت رضوی در سطح جامعه گفت: باتوجه به وضعیت جامعه کنونی شاید بشود گفت علاوه بر همه آداب رضوی، به اشاعه رأفت رضوی که یکی از مهمترین و تاثیر گذار ترین اخلاق امام رضا (ع) است مبادرت ورزیم که نمونه اش فیلمسازان هستند که می توانند در عرصه فیلم سازی به این اخلاق رضوی بیش از پیش برای بهتر نشان دادن این اخلاق رضوی به مردم  دست به کار شوند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مجید اخشابی دهه کرامت امام رضا ع امام رضا دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد