Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان سفر به شهرستان نیر در جلسه ستاد تسهیل این شهرستان گفت: در شهرستان نیر ۲ واحد تولیدی راکد وجود دارد که برای تعیین تکلیف این دو واحد اقدامات لازم انجام شده که تسنیم نوش بر اساس آگهی مزایده واگذار می‌شود و به چرخه تولید بر می‌گردد و واحد لبنیات که ۱۲سال است بلا تکلیف رها شده که با اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به زودی این واحد نیز در خدمت دامداران و روستاییان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او شرکت تسنیم نوش را یکی از بزرگترین واحد‌های تولیدی شهرستان نیر بر شمرد و افزود: این واحد بسته بندی آب معدنی، بسته بندی نوشیدنی‌های مختلف دارد و یکی از واحد‌های معتبر منطقه است که به زودی رونق مجدد این واحد خواهیم بود که با چند سرمایه گذار هماهنگی انجام شده برای خرید و راه اندازی مجدد این مجموعه تلاش می‌کنیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مشکل واحد تسنیم نوش شرکا و سهامداران بوده است، افزود: هیچ مشکلی در رابطه با سرمایه در گردش و سرمایه ثابت نداشته و خط تولید نیز مشکلی ندارد برای همین منظور با فروش و راه اندازی این مجموعه حدود۷۰ نفر در این واحد شاغل می‌شوند.

بهنام جو با بیان اینکه با راه اندازی واحد لبنیات نیز حدود ۳۰ نفر در چند شیفت شاغل می‌شوند، گفت: خوشبختانه بانک صادرات خوب همکاری کرده است با هماهنگی‌هایی که انجام شده به جای تملک واحد ۷۰ درصد از بدهی را دریافت کرده و الباقی را اقساطی دریافت می‌کند و مجددا ۵ میلیارد تومان سرمایه درگردش برای این واحد تولید لبنی تامین اعتبار شد با تضامین بسیار کم امیدواریم گره واحد تولید لبنی در نیر باز شود و شیر تولید شده را با قیمت مناسب از دامداران و روستاییان خریداری کند.

او ضمن تقدیر از بانک‌های استان اظهار کرد: بانک‌ها برای توسعه صنعت، گردشگری و کشاورزی همکاری بسیار خوبی با سرمایه گذران دارند و در ستاد تسهیل و رفع موانع در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها به این شعار بزرگ مقام معظم رهبری جامعه عمل می‌پوشانند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرمایه گذار واحد تولیدی اعطای تسهیلات چرخه تولید تسنیم نوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ وزیر کشور در بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد گفت: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

احمد وحیدی افزود: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحد‌های تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی گفت: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحد‌های تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

دیگر خبرها

  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت