Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:50:21 GMT

فراهم شدن شرایط امنیت و سلامت انتخابات در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۵۰۱۹

فراهم شدن شرایط امنیت و سلامت انتخابات در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: فشارهای روانی و تبلیغاتی خارج مرزها برای کاهش سطح امید مردم به نظام و بی‌انگیزه کردن آن‌ها به مشارکت در انتخابات و در نتیجه تأثیرگذاری بر روند انتخابات و کمرنگ جلوه دادن نقش آن از مهم‌ترین دلایلی است که حساسیت شرایط موجود را بیشتر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: وظیفه ما به‌عنوان مجریان انتخابات، این است که تلاش کنیم انتخابات در شرایطی امن و آرام و در خور شأن نظام برگزار شود.

ملانوری با اشاره به اینکه تأکید ما به همه عوامل اجرایی و مجریان انتخابات، حرکت بر مدار قانون و رعایت اصل بیطرفی است، بیان کرد: انتخابات در همه دوره‌ها حساس بوده و در این دوره نیز حساسیت‌های ویژه خود را دارد.

به گفتۀ وی در چند ماه گذشته مقدمات یک انتخابات امن و سالم فراهم شده است و در سطح استان در تمام نقاط زمینه برگزاری انتخابات در بخش نرم افزای و سخت افزاری آماده شده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم باید با خیال راحت و با انرژی مضاعف در این حماسه سیاسی شرکت کنند، عنوان کرد: به جهت حفظ سلامت مردم، هم رأی‌دهندگان و هم رأی‌گیرندگان در برابر بیماری کرونا تمهیدات لازم در زمینه تأمین ماسک و لوازم بهداشتی و نیز رعایت فاصله اجتماعی اندیشیده شده است.

وی افزود: شعب انتخابی استان به منظور کمتر کردن تجمعات و رعایت ضوابط بهداشتی و دسترسی بهتر مردم ۱۵ درصد افزایش داشته است.

به گفتۀ وی براساس گزارش‌های کشوری و استانی، تا این لحظه وضعیت سفید است و استانی امن و راحت هستیم.

ملانوری در زمینه وضعیت بازار نیز گفت: سرکشی، نظارت و مدیریت داشته ایم تا اقلام مورد نیاز مردم مشکلی وجود نداشته باشد و در حوزه های مختلف اقتصادی کارهای بسیاری انجام شده است تا فضای استان برای انتخابات با نشاط باشد.

کد خبر 5234520

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی حمید ملانوری انتخابات 1400 انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا اردبیل خطبه های نماز جمعه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری صبح چهارشنبه در حاشیه نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، با بیان اینکه در مباحث اخلاقی مردم متدین ما توقع دارند که «حاکمیت» امنیت را برقرار کند، گفت: فراجا براساس این درخواست «طرح نور» را طراحی کرده است و در خراسان رضوی مردم و تشکل‌های اجتماعی از این طرح حمایت و پشتیبانی کرده‌اند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: مردم عزیز ما به امنیت در حوزه‌های مختلف اعم از عمومی، اقتصادی، فرهنگی و غیره نیاز دارند.

وی با بیان اینکه این احساس امنیت برای مردم باید در جامعه ما وجود داشته باشد، افزود: در مباحث اخلاقی مردم متدین ما توقع دارند که حاکمیت، امنیت را برقرار کند.

نظری تاکید کرد: فراجا برای این درخواست و ایجاد امنیت، «طرح نور» را طراحی کرده است که از ۲۵ فروردین ماه امسال در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: ما به عنوان مجاوران بارگاه منور رضوی وظیفه داریم که به طور خاص این فضای مناسب دینی و اخلاقی را حفظ کنیم و امیدواریم این توفیق توسط فراجا و با پشتیبانی مردم و تشکل‌های مردمی فراهم شود.

وی ابراز کرد: استان خراسان رضوی و مشهد مقدس وضعیت و موقعیت مناسبی دارد و ضرورت حفظ این شرایط و جلوگیری از بروز هرگونه ناهنجاری مورد توجه قرار دارد.

نظری خاطرنشان کرد: علمای گرانقدر، نخبگان عزیز، تشکل‌های مردمی و همه عزیزانی که دلسوز بودند و بخش‌های حاکمیتی را همراهی می‌کردند، در این مقطع هم ان‌شاءالله با مشارکت آنان انجام وظیفه عمومی و مشترک خواهیم داشت.

کد خبر 6087501

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت