Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع مطلع از افزایش فشارهای عربستان سعودی برای بازگرداندن اعضای دولت دست نشانده ریاض به عدن یمن پرده برداشت.

العربی الجدید اعلام کرد که عربستان سعودی فشارهایش برای بازگرداندن اعضای دولت مستعفی یمن به عدن پس از گذشت حدود سه ماه از ترک این شهر و رفتن به ریاض افزایش داده است.

در همین حال، یک منبع در دولت مستعفی یمن به العربی الجدید گفت که قرار است پس از تضمین های داده شده توسط ریاض برخی اعضای دولت امروز (دوشنبه) به عدن بازگردند و ماموریت‌شان را ازسر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع همچنین اعلام کرد که معین عبد الملک، نخست‌وزیر دولت مستعفی یمن نیز طی روزهای آتی و پس از ورود وزیران کابینه‌اش به عدن باز خواهد گشت.

تظاهرات‌ کنندگان در جنوب یمن اواخر اسفند گذشته در ادامه اعتراضات خود به دولت مستعفی این کشور به ریاست «عبدربه منصور هادی» که بندر «عدن» را مرکز دولت خود قرار داده بود، کاخ «معاشیق» در این بندر را که مقر کابینه آنها بود را محاصره کرده و اعضای این دولت را مجبور به فرار به ریاض کردند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دولت مستعفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر

سعید کیا کجوری مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران در مراسم گرامی داشت روز کار و کارگر و تجلیل از کارگران شاغل در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، گفت: عملیات تخلیه و بارگیری انواع کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در فروردین ماه امسال ۱۵۰ درصد افزایش داشت.

او با اشاره به افزایش چشم گیر عملیات تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، افزود: با تلاش همه همکاران اداره کل و شرکت‌های تابعه بخش خصوصی، برای نخستین بار طی ۱۳ سال گذشته حجم عملیات تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در سال ۱۴۰۲ از مرز یک میلیون تن گذشت و در مجموع بیش از یک میلیون و صد و پنجاه هزار تن کالا در سال گذشته در این بندر تخلیه و بارگیری انجام شد که این امر مرهون زحمات همه‌ی همکاران عزیز در بخش‌های مختلف بوده است.

بندر نوشهر بزرگترین بنگاه اقتصادی غرب استان است که حدود ۶۰۰ نفر در شرکت‌های بخش خصوصی فعال در حوزه‌های دریایی و بندری مشغول به کار هستند که حدود دو برابر نیرو‌های شاغل در اداره کل به شمار می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • گاردین: سعودی‌ها «پلن ب» را برای معامله کلیدی با آمریکا روی میز دارند
  • آسیب های بی خوابی و شب بیداری
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • ۱۲ نگین درخشان صنعت گاز در دولت سیزدهم
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • فشار دولت اوکراین به مسلمانان برای سکوت در نسل‌کشی غزه + سند
  • ۵ مورد از معایب بی‌خوابی و شب‌بیداری را بدانید
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • فشار خون بالا را این گونه کنترل کنید