Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رییس ستاد قاضی زاده هاشمی در استان کردستان گفت: تفکر جدید به دور از جناح بازی برای ایجاد تحول در ساختار و مدل حکمرانی در کشور از وجوه تمایز قاضی زاده هاشمی نسبت به سایر نامزدهای انتخاباتی است.

سفیری در گفت و گو با ایسنا، انتخابات را فرآیندی بسیار مهم در هر کشوری ذکر و اظهار کرد: این فرآیند در ایران بسیار متفاوت تر از سایر کشورهای جهان است، چرا که دموکراسی حاکم بر کشور ما برگرفته از قوانین اسلام بوده و بر همین اساس مشارکت گسترده و همه جانبه مردم برای تعیین سرنوشت خود امری مهم و تاثیر گذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دکتر قاضی زاده هاشمی که یک پزشک جوان و نماینده اول شهر مشهد به مدت 13 سال بوده، فردی مقتدر و توانا بوده و از مقبولیت بالایی بین مردم مشهد برخوردار است.

رییس ستاد قاضی زاده هاشمی در استان کردستان، جوان بودن وی را ملاکی مهم برای انتخاب اصلح ذکر کرد و ادامه داد: هدف مقام معظم رهبری از ایجاد دولت جوان، حاکم شدن یک تفکر جوان و جدید در کشور است تا بتواند فضای مملکت را عوض کند و معیشت مردم را متغییر دهد، که قاضی زاده هاشمی نیز این تفکرات را دارد.

وی حمایت از جوانان و زنان را از شاخصه های مهم قاضی زاده هاشمی برشمرد و گفت: انتخاب یک بانوی 40 ساله به عنوان رییس ستاد و همچنین برگزیدن دبیری 22 ساله، نخبه و توانمند در ستاد استان کردستان مصداق عینی این شاخص مهم است.

به گفته سفیری، قاضی زاده هاشمی معتقد است که کشور ما نیازمند جوانانی قدرتمند، توانمند و عزتمند است و تحقق این این مهم مستلزم به کارگیری جوانان متخصص در کنار جوانان غیرتمند است تا مملکت را به سوی آینده درخشانی ببرند.

وی افزود: تفکر جدید به دور از جناح بازی برای ایجاد تحول در ساختار و مدل حکمرانی در کشور از دیگر وجوه تمایز قاضی زاده هاشمی نسبت به سایر نامزدهای انتخاباتی است و بر همین اساس این نامزد انتخاباتی دولت خود را دولت "سلام" به معنی دولت نسل نو و همه جناح ها نا گذاری کرده است.

رییس ستاد قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: با توجه به اینکه مردم خود بیننده مناظرات بوده و در جریان اهم برنامه های قاضی زاده قرار گرفته اند، آمار نشان می دهد که بعد از مناظرات، ویژگی های قاضی زاده هاشمی مورد توجه مردم قرار گرفته و روند رو به رشد زیادی در نظرسنجی ها از این نامزد انتخاباتی رقم خورده است؛ این امر نشان می دهد که مردم ما علاوه بر اینکه مناظرات را با دقت دنبال کرده اند، درک و فهم خاص و درستی از برنامه کاندیداها نیز داشته اند.

وی تاکید بر معضل کولبری را برنامه مهم قاضی زاده هاشمی برای استان کردستان عنوان و ذکر کرد: این نامزد انتخاباتی معتقد است که کولبرها بین نان و جان، از سر ناچاری نان را انتخاب کرده و این درد بزرگی برای مردم استان کردستان است که باید رفع شود.

سفیری، تغییر سربازی اجباری به سربازی حرفه ای، بازنگری در کنکور، کاهش زمان تحصیل و حجم دروس مازاد، تشکیل وزارت خانواده برای تثبیت نظام خانواده و ایجاد نظام یکپارچه مالیاتی برای جلوگیری از معضل فرار مالیاتی به دلیل عدم نظارت به درآمدها را از دیگر برنامه های مهم قاضی زاده هاشمی بیان کرد.

وی در خصوص نظر این نامزد انتخاباتی در مورد تفویذ اخیار به استان ها بیان کرد: قاضی زاده هاشمی گفته که ما باید 485 پایتخت داشته باشیم و این امر به این معنی است که باید تمامی اختیارات وزرا به استانداران و فرمانداران منتقل شود و مردم هم ناظر بر اعمال مدیران باشند. همچنین اگر یک سوم اظهار نظرهای مردم در نظرسنجی ها، نارضایتی از عملکرد مدیران باشد، باید مدیر را از نخبگان و تحصیل کردگان خود آن منطقه که آشنا به درد مردم هستند انتخاب کرد.

رییس ستاد این نامزد انتخاباتی در استان کردستان، با اشاره به اینکه تفکر قاضی زاده هاشمی می تواند تحولات جدیدی در کشور ایجاد کند خاطرنشان کرد: مردم برنده نهایی انتخابات هستند و امید است هر آنچه که خیر و به نفع مردم باشد، رقم خورده و کشور به سمت آینده روشن برود.

وی یادآور شد: رفع معضلات مردم و بهبود معیشت آن ها باید در اولویت دولت آینده قرار گیرد و مردم نیز باید با  انتخاب دقیق خود، زمینه انتخاب مدیران شایسته و پاک را برای بهبود اوضاع استان فراهم کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی قاضی زاده هاشمی دموکراسی انتخابات رياست جمهوري انتخابات ۱۴۰۰ نامزد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی استان کردستان رییس ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است

استاندار کرمانشاه گفت : استان کرمانشاه در زمینه‌های مختلف از جمله در ارزش‌های اسلامی و ایرانی و هویت غیرتمند کرمانشاهی یکی از استان‌های پرافتخار است و در آینده ایران اسلامی هم مؤثر بوده و روز به روز درخشان‌تر هم خواهد شد.

محمدطیب صحرایی در حاشیه شورای اداری استان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح نور در استان اظهار کرد: جامعه اسلامی ما به ویژه هم استانی‌های کرمانشاهی معروف به فضائل خوب انسانی و اسلامی بوده و هستند.

وی افزود: استان کرمانشاه در زمینه‌های مختلف از جمله در ارزش‌های اسلامی و ایرانی و هویت غیرتمند کرمانشاهی یکی از استان‌های پرافتخار است و در آینده ایران اسلامی هم مؤثر بوده و روز به روز درخشان‌تر هم خواهد شد.

استاندار کرمانشاه گفت: آنچه که در این ایام می‌بینیم، نشانه یک جامعه خوب و با نشاط است که این نشاط و شادابی خودش را نشان می‌دهد، بر همین اساس آنچه پیش رو داریم یک برنامه مطلوب در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است.

صحرایی گفت: موردی که این ایام در حال مطرح شدن است، مطلب جدیدی نیست بلکه قسمتی از زندگی اخلاق محور ما بوده و در آینده نیز خواهد بود و بر همین اساس در حال مرور موضوعات هستیم تا برنامه‌ریزی انجام شود که چه کاری انجام دهیم تا خود و فرزندانمان در محیطی سالم‌تر و شاداب‌تر زندگی کنیم و موضوع جدیدی پیش نیامده است.

کد خبر 747661

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تصمیم جدید برای بازماندگان از کنکور در مناطق سیل‌زده
  • تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی ایجاد کرده است
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اوکراین میدانی برای آزمودن نظم جهانی آینده است
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز