Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست شورای آب استان بوشهر با تاکید بر  تسریع در اجرای طرح‌های زیرساختی برای تأمین آب، عنوان کرد: هیچ دستگاه اجرایی حق ندارد برای طرح‌های تامین آب مانع تراشی کند.

او افزود: مدیریت مصرف آب باید در دستور همه بخش‌ها و مشترکان قرار گیرد و در این زمینه قطع انشعاب‌های غیر مجاز و خانه باغ‌ها در اولویت است و هیچ چشم‌پوشی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با بیان اینکه وارد مدار شدن طرح‌های آب‌شیرین‌کن در مرکز استان می‌تواند وضعیت آب را به پایداری مطلوب برساند، بر توجه بر شتاب گرفتن روند اجرای آب‌شیرین‌کن سیراف - جم تاکید کرد.

گراوند همچنین از مدیران آب و فاضلاب در شهرهای استان خواست به مطالبات و انتظارات مردم در شهرها و روستاها پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید

مشکل مالی مانعی بر سر راه تکمیل آب‌شیرین‌کن بوشهر فاز نخست چهار آب‌شیرین کن نیمه اول سال در بوشهر راه‌اندازی می‌شود

او با تاکید بر توجه به تامین آب پایدار در شهرها و روستاها بیان کرد: موضوع انتخابات بر روی پیگیری مشکلات تامین آب آشامیدنی تأثیری نخواهد گذاشت و تا زمانی که در بخش آب به پایداری اطمینان بخش برسیم پیگیری‌ها با جدیت ادامه دارد.

استاندار بوشهر استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز شهرها را ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه طرح فاضلاب در سه شهر بوشهر، گناوه و دیلم اجرا شده استفاده از پساب تصفیه فاضلاب برای تأمین آب باید در دستور کار قرار گیرد.

گراوند با بیان اینکه در تأمین آب در بخشی از نقاط استان بوشهر مشکلاتی وجود دارد، عنوان کرد: با توجه به اینکه وارد فصل گرما شده‌ایم باید برای خدمات‌رسانی به مردم و پایداری تأمین آب در شهرها و روستاها همه تلاش‌ها به کار گرفته شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمبود آب تامین آب آب شیرین کن انشعاب غیرمجاز آب خانه باغ استاندار بوشهر آب شیرین کن تأمین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر

احسان زمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاشت نهال در پارک ورودی شهر و میدان غدیر به‌منظور اجرای طرح توسعه فضای سبز و ساماندهی فضای ورودی شهر در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون بیش از هفت هزار اصله نهال از گونه‌های مختلف بومی، تی وی تی، برهان گلی، خرزهره قرمز، گل کاغذی، نخل فینیکس و فیکوس تبریزی کاشته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بوشهر در پایان تصریح کرد: کاشت درخت با توجه به اهمیت محیط زیست و برخورداری از هوای پاک و زیبایی شهر به‌عنوان اولویت این سازمان مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 6098177

دیگر خبرها

  • تأمین اعتبارات کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • همایش سراسری توجیهی آموزشی زائران خانه خدا -بوشهر