Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@00:48:44 GMT

خرید ویلای لوکس در شمال

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۶۲۲۲

خرید ویلای لوکس در شمال

 از سالم‌ترین و روحیه‌بخش‌ترین تفریحات، استراحت چند روزه در محیط‌های امن و ویلاهای شخصی است که با خرید ویلا این امر میسر خواهد شد. با خرید ویلا به صورت شخصی دیگر نیازی نیست برای بدور ماندن از مشغله‌های کاری دنبال ویلا بوده و یافتن ویلا دغدغه‌ای مضاعف بر روحیه داشته باشد.

کرانه‌های دریای شمال در محدوده دریای پهناور خزر و جنگل‌های همیشه سرسبز با خلق زیباترین مکان‌ها و داشتن هوایی مطبوع و دلنشین، از جمله مکان‌های پرطرفداری است که بسیاری را برای خرید ویلا در شمال مجاب می‌کند تا با خرید ویلا بتوانند روزهای آرامش‌بخشی را همراه با خانواده سپری کرده و خاطرات شیرینی را به یادگار بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای هر کاری و هر اقدام جدیدی، داشتن اطلاعات کافی و لازم در انجام و داشتن آن امر کمک بسزایی خواهد نمود. مسلماً برای خرید ویلا در شمال هم نیاز به کسب مشاوره‌های لازم در امور مختلف دارد که مشاور املاک پارس مسکن در شمال هرگونه اطلاعات لازم را به صورت مشاوره در اختیار خریداران قرار می‌دهد. در این نوشتار سعی خواهیم کرد با معرفی مشاور املاک پارس مسکن، به شرایط لازم برای خرید ویلا در شمال اشاره‌ای نماییم.

خرید ویلا در شمال

استراحت در مکانی آرام و به دور از صداهای مختلف مزاحمت برانگیز و تنفس در هوایی سالم و پاکیزه حق هر شهروندی است که در صورت داشتن شرایط خرید ویلا، شمال کشور انتخاب بسیاری از مردم برای این کار بوده تا پس از چند ماه فعالیت در شهرهای پر سروصدا، روزهایی را از وجود زیبایی‌های طبیعت لذت ببرند. اما از آنجایی که هر زمینی مالک مخصوص به خود را داشته و تصرف اراضی عمومی و متعلق به مردم و دولت بر خلاف قوانین عرفی و اداری می‌باشد، لذا هر مکانی برای ساخت ویلا مناسب نمی‌باشد. بر همین اساس داشتن آگاهی از شرایط محیطی برای خرید ویلا در شمال، از اساس کار محسوب شده و قبل از هرگونه اقدامی برای خرید ویلا می‌بایست مشاوره‌های لازم را از مشاورین املاک دریافت کرد.

مشاور املاک پارس مسکن با سال‌ها تجربه کاری در خصوص فروش ویلا در شمال، اطلاعات کافی برای ارائه مشاوره به کلیه خریداران ویلا را داشته و هرگونه ابهامی در خصوص مالکیت قبلی آن را رفع خواهد نمود. برای خرید ویلا در شمال توجه به نکاتی اهیمت دارد و با رعایت این نکات خاطر آسوده‌ای برای خریدار باقی خواهد ماند که به برخی از آن نکات اشاره‌ای خواهیم نمود.

توجه به نکات لازم برای خرید ویلا

  .1آنچه که قبل از خرید ویلا باید مشخص شود این است که هدف از خرید برای سکونت دائمی است یا موقتی و برای گذراندن چند روزه تعطیلات!؟ لذا برای سکونت‌های موقتی بهتر است ویلای کوچک‌تری خریداری شود. همچنین هدف دیگر آن از بعد درآمدزایی نیز بهتر است مشخص باشد تا هزینه‌ای که قرار است برای خرید پرداخت شود، هدفمند باشد.

  .2توجه به دوری یا نزدیکی ویلا به شهر برای تأمین برخی نیازها و خریدهای روزمره و همچنین در دسترس بودن مراکز خدمات درمانی، اولویت دیگری برای خرید ویلا محسوب‌ می‌شود.

 .3سلیقه‌های مختلف افراد انتخاب آن‌ها را برای تصمیم‌گیری متفاوت می‌کند. برای خرید ویلا هم عده‌ای با توجه به سلایق شخصی ترجیح می‌دهند ویلای خود را رو به سمت دریا انتخاب و ویلای ساحلی خریداری نمایند. عده‌ای نیز ویلای رو به سمت جنگل و ویلای جنگلی را اولویت خود قرار می‌دهند. به‌ همین جهت برای خرید ویلا، توجه به سمت آن یکی از نکات با اهمیت تلقی می‌شود. زمین ویلای ساحلی برای رشد گیاهان و علفزار بودن محیط مناسب نبوده و به علت نزدیک بودن به دریا در بیشتر ساعات شبانه‌روز در تابستان با شرجی و رطوبت بالایی همراه است که از امتیازات مهم آن مجاورت با دریا و لذا بردن از نسیم دریا و ساحل و امواج و صدای دریا می‌باشد ولی ویلاهای جنگلی با سرسبزی محیطی که در آن بنا شده‌اند، شنیدن صدای برگ درختان و پرنده‌ها را برای ساکنین لذت‌بخش می‌نماید.

 .4تفاوت در قیمت انواع مختلف ویلا بستگی به گزینه‌های متعددی دارد از جمله نوع ساخت و معماری داخل و بیرونی بنا با توجه به کلبه‌ای یا سیمانی و آجری بودن آن، امکانات به کار رفته، محیط و محل قابل خریداری، ساخت حیاط و امکانات حیاط و ... لذا در زمان خرید ویلا نباید عجله کرد و بهتر است قیمت ویلاهای اطراف را نیز بدقت بررسی کرده و با توجه به ارزش واقعی و میزان امکانات بکار رفته در آن اقدام به خرید نمود. اولویت داشتن امکانات اولیه‌ای از جمله سیستم برق‌کشی، گاز لوله‌کشی شده، آنتن دهی خطوط تلفن همراه، داشتن فاضلاب سالم نیز برای خرید ویلا در شمال قابل توجه خواهد بود.

 .5از نکات مهم قبل از خرید ویلا توجه به مدارک زمین و ملک و شش دانگ بودن سند و حق مالکیت آن می‌باشد که حتماً باید مورد بررسی دقیق و مشورت با کارشناسان این حوزه صورت بگیرد و هرگونه احتمالات در رهن بانک بودن و چند مالکیتی و ... رفع شده باشد. معمولاً برای ویلاهای با قیمت ارزان و زیر قیمت بازار احتمال مشکلات مالکیتی و حقوقی بسیار متصور می‌باشد.

 .6برخی موقعیت‌های جغرافیایی و عوارض طبیعی نیز در خرید ویلا مورد مداخله است. نظیر این که ویلاهایی که در مجاورت رودخانه‌ها و یا دکل‌های فشار قوی و همچنین زمین‌هایی دور افتاده و بقول عامیانه پرت احداث شده‌اند نمی‌توانند گزینه مناسبی برای خرید محسوب شوند. امنیت ویلای قابل خرید نیز باید جزء موارد مورد بررسی قبل از خرید باشد تا از هرگونه تنش و آلودگی‌های صوتی و یا سرقت‌های احتمالی در امنیت کامل باشد.

 .7توجه به آرامش محیط برای گذراندن اوقات تقریباً برای همه مهم است. از این حیث در هنگام خرید ویلا باید به وضعیت اطراف و همسایگان آن نیز توجه کرد. معمولاً ویلاهای ساحلی در معرض تردد بیشتری بوده و همچنین حریم خصوصی کمتری نیز دارند اما دسترسی آن‌ها به امکانات شهری بیشتر است اما ویلاهای جنگلی آلودگی صوتی کمتری را دارند و استفاده از حیاط آن برای حریم خصوصی جلب توجه می‌نماید.

 

با توجه به آنچه در موارد بالا به ان اشاره شده، برای این که همراه خانواده و در کنار دوستان از روزهای خاصی در طول سال و بدور از هرگونه دغدغه فکری و کاری و هر فعالیت جانبی در محیطی امن و آرامش‌بخش و از هوایی کاملاً مطبوع و پاکیزه و تمیز لذت ببرید می‌توانید با مراجعه به مشاور املاک پارس مسکن مراجعه نموده و تمامی اطلاعات لازم در این خصوص را بصورت مشاوره دریافت و با خیال آسوده تری اقدام به خرید ویلا در شمال نمایید تا ضمن هدفمند بودن هزینه‌های پرداختی، ثبت خاطرات زیبا و یادآوری آن همیشه همراه با شادی برقرار بماند جهت ایجاد ارتباط با  پارس مسکن می‌توانید به آدرس /https://parsmskn.com مراجعه نمایید..

منبع: فارس

کلیدواژه: ویلا آرامش مسکن محیط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف کسب شده توسط بایرن مونیخ در طول این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توخل بگیرند و این مربی آلمانی در پایان فصل جاری و با اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. 

جست‌وجو و همچنین گمانه‌زنی درباره سرمربی بعدی بایرن مونیخ از همان زمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در طول این مدت نام مربیان بزرگی از سوی رسانه‌ها مطرح شد و حتی گفته شده بود که شاید یولیان ناگلزمان پس از یورو 2024 به تیم برگردد که این بحث با تمدید قرارداد او با فدراسیون فوتبال آلمان تا جام جهانی 2026 منتفی شد. 

دو روز پیش روزنامه ورزشی بیلد مدعی شد که اونای امری که این فصل عملکرد درخشانی روی نیمکت استون ویلا داشته و حتی در مقطعی این تیم را در کمال ناباوری به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم رساند به گزینه اصلی بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است. 

پاسخ استون ویلا به بایرن ولی قاطع بود، اینکه امری با باشگاه تمدید خواهد کرد. طبق گزارش دیوید اورنشتاین از سایت اتلتیک، سرمربی اسپانیایی قرارداد خود را با ویلا تا سال 2027 تمدید خواهد کرد و استون ویلا کاملا از داشتن این مربی اسپانیایی رضایت دارد.

ویلا با 66 امتیاز و دو بازی بیشتر از تاتنهام 62 امتیازی در رده چهارم قرار دارد و از شانس های مسلک کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

دیگر خبرها

  • این خانه لوکس و جمع و جور یک کانتینر است! (عکس)
  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • نقد تند محمدرضا مقدسیان به «ویلای ساحلی»/ عیاری عاریه ای!؟
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور