Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:11:07 GMT

مشکلات اقتصادی نباید به قهر مردم از انتخابات منجر شود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۶۳۷۱

مشکلات اقتصادی نباید به قهر مردم از انتخابات منجر شود

سردار جهانبخش کرمی، روز دوشنبه در نشست با اصناف و اتحادیه‌های استان زنجان که در سالن ولایت سپاه انصارالمهدی (عج) این استان برگزار شد با تاکید براینکه مردم نباید کم‌کاری مسوؤلان را به پای نظام بنویسند، افزود: انتخابات یک نعمت الهی برای ملت ایران بوده و ۴۲ سال است که مردم به خوبی از این نعمت استفاده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتخابات یادگاری از حضرت امام (ره) است با تاکید براینکه شرکت پرشور و گسترده مردم در عرصه انتخابات موجب مایوس و ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی می‌شود، اظهار داشت: دشمنان منتظر هستند مردم در انتخابات حضور کمرنگ داشته باشند تا بتوانند نقشه‌های شوم خود علیه ملت ایران را طراحی و اجرا کنند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه وظیفه تمام مردم است که در این انتخابات با قدرت شرکت کنند، تصریح کرد: ملت بصیر و آگاه ایران، همواره دشمنان را مایوس کرده‌اند و این بار نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق های اخذ رای علاوه بر خلق حماسه جدید، دشمنان را ناامیدتر خواهند کرد.  

وی تصریح کرد: بیش از ۴۰ هزار صنف در استان وجود دارد و هر مغازه‌دار و کاسب باید  مغازه خود را یک ستاد برای انقلاب تشکیل دهد و از مشتریان خود به منظور حضور در انتخابات دعوت به عمل آورند.

سردار کرمی، اظهار داشت: اصناف، نقش بسیار مهم و تعیین کننده در جامعه دارند و یقین دارم همانگونه که در دفاع مقدس به کمک انقلاب آمده‌اند، قطعا در این برهه حساس نیز به کمک نظام خواهند شتافت.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز گفت: منتظر خلق حماسه جدید و ماندگار از سوی ملت مومن، انقلابی، ولایتمدار و بصیر ایران هستیم و امید می رود حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق های اخذ رای داشته باشند.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی، افزود: بطور قطع، مردم با حضور همه‌ جانبه خود در عرصه انتخابات، یکبار دیگر دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از رسیدن به اهداف نامشروع خود ناامید  و مایوس خواهند کرد.

ناصر فغفوری، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز به حضور همه‌جانبه مردم از جمله بازاریان و کسبه در صحنه انتخابات تاکید کرد و گفت: بازاریان و کسبه علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی، حماسه دیگری را نیز در ایندوره از انتخابات خلق خواهند کرد.

سید محمود موسوی، رییس اتاق اصناف استان زنجان نیز با بیان اینکه قطعا اصناف حضور پرشوری در انتخابات خواهند داشت، گفت: اگرچه در این هشت سال اصناف حمایت آنچنانی از سوی دولت نشده‌اند ولی این قشر زحمتکش جامعه نظام و انقلاب خود را دوست دارند و اجازه نخواهند داد نامحرمان به این کشور نفوذ کنند.

در پایان این نشست، رییس اتاق اصناف استان زنجان با قرائت بیانیه‌ای به آمادگی اصناف و اتحادیه‌ها برای حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ماه تاکید کرد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی اصناف سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری زنجان پروندهٔ خبری انتخابات ۲۰۲۱ سوریه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی اصناف انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی اصناف سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری زنجان استان زنجان حضور پرشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از آمادگی کامل حوزه‌های انتخابیه زنجان _ طارم و خدابنده برای برگزاری دور دوم انتخابات خبر داد و گفت: کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود.

ابوالفضل رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته و تدابیر لازم پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر بازنگری در اعضای برخی شعب با توجه به نتیجه عملکرد دور اول و با هدف تضمین هرچه بیشتر اجرای مطلوب و سلامت انتخابات در دستور کار قرار گرفته است، افزود: با توجه به تصمیم هیئت‌های اجرایی ذیربط، در تعداد و محل شعب اخذ رأی حوزه‌ای انتخابیه زنجان طارم و خدابنده در دور دوم تغییر داده نخواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با تاکید بر اینکه هم‌چون دور نخست، امکانات دولتی مشخص شده جهت بهره‌مندی از تبلیغات عادلانه می‌تواند در اختیار نامزدها باشد، گفت: مطابق روز شمار انتخابات دور دوم، فهرست امکانات و نحوه استفاده از آن‌ها به کاندیداها اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، اسامی و کد انتخاباتی نامزدهایی که به مرحله دوم راه پیدا کرده‌اند، در حوزه انتخابیه توسط فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه مربوطه با انتشار آگهی اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

رفیعی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ بیستم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.

کد خبر 747150

دیگر خبرها

  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود