Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی زینی وند روز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به همکاری هلال احمر در فرآیند انتخابات افزود: مقرر شده که از نیروهای جمعیت هلال احمر به عنوان ناظر بهداشتی در شعب استفاده کنیم، اما مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اعلام کرده که حدود ۲۶۰ نیرو برای این امر آموزش دیده اند و این درحالی است که ۲ هزار و ۸۴۲ شعبه اخذ رای در استان داریم که برای این موضوع باید تدبیر فوری اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استاندار کرمان تصریح کرد: در روز انتخابات دستگاه های پیشتیبانی احراز هویت در فاصله مناسبی از شعبه نصب شوند و فرمانداران مسیر شعب سیار اخذ رای را مشخص کنند تا در آن محدوده در زمینه فیبر نوری و اینترنت مشکل نداشته باشند.

وی ادامه داد: در انتخابات شوراهای شهر و روستا ملاک تایید یا رد صلاحیت ها فقط سامانه جامع انتخابات برای فرمانداران باشد و در بحث تخلیه اطلاعات تلفنی نیز باید به توصیه های امنیتی توجه شود و نباید مسائل فنی شما را از مسائل امنیتی غافل کند.

زینی وند با بیان اینکه تعرفه رای به مقدار کافی به شعب تحویل داده می شود اظهار داشت: تعرفه های رای به تناسب جمعیت توزیع می شود، اما فرمانداران و مجریان انتخابات به لحاظ تعرفه خود را برای مشارکت ۱۰۰ درصدی مردم آماده کنند.

وی تاکید کرد: دستگاه احراز هویت در انتخابات امسال یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی و دولت است که از دادن رای تکراری و یا رای به نام اشخاص فوت شده جلوگیری می کند.

استاندار کرمان تصریح کرد: فرمانداران باید مراقب مسائل امنیتی در روز انتخابات باشند و اگر اتفاقی برای شعب رخ دهد، تاثیر منفی در رای گیری خواهد داشت.

رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: برای واکسیناسیون یا گرفتن تست تشخیصی کرونا از اعضای شعب اخذ رای به صورت کامل آمادگی داریم اما تاکنون دستوری در این جهت از وزارت کشور ابلاغ نشده و منتظر ابلاغیه وزارت کشور هستیم.

محمد صادق بصیری افزود: فرمانداران باید با دانشگاه های علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر هماهنگ باشند تا نظارت ها در زمینه مسائل و دستورالعمل های بهداشتی به صورت کامل در طول انتخابات انجام شود.

وی تاکید کرد: بایدها و نبایدهای تبلیغاتی در روز انتخابات و روزهای بعد نیز به صورت کامل به عوامل مربوطه در شعب اخذ رای ابلاغ شده است که باید به آن دقت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به آمادگی زیرساخت های استان در زمان برگزاری انتخابات تصریح کرد: همه رزمایش های لازم انجام شد تا مشکلی در روز انتخابات به وجود نیاید و یکی از این رزمایش ها خاموشی برق بود که تقریبا همه دستگاه های به غیر از فرمانداری کرمان که برق اضطراری آن مقداری مشکل دارد، آمادگی کامل دارند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری بطور همزمان در روز ۲۸خردادماه جاری برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ کرمان علی زینی وند دانشگاه های علوم پزشکی هلال احمر پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ کرمان علی زینی وند انتخابات ۱۴۰۰ کرمان علی زینی وند دانشگاه های علوم پزشکی هلال احمر روز انتخابات هلال احمر اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ به گفته استاندار مرکزی در روز اول پنجشنبه، آزمون علوم انسانی و ریاضی برگزار شده و فردا جمعه نیز کنکور تجربی و عصر روز کنکور هنر برگزار می‌شود.
مخلص الائمه با اشاره به اینکه لازم است داوطلبان با آرامش در کنکور شرکت کنند گفت: از مجموع شرکت کنندگان بیش از شش هزار داوطلب مرد و مابقی زن هستند که نشان از رشد حدود دو برابری زنان در کنکور امسال خبر می‌دهد.
نماینده سازمان سنجش کشور در استان مرکزی هم با اشاره به اینکه متولی کنکور در اراک دانشگاه اراک است گفت: داوطلبان لازم نیست وسیله اضافه مثل گوشی همراه و اقلام الکترونیک همراه داشته باشند و خانواده‌ها هم بدون اضطراب داوطلبان را همراهی کنند.
خدایی ادامه داد: امسال به داوطلبان معلول کنکور نیم ساعت اضافه بر داوطلبان عادی زمان برای آزمون داده شده است.
در اولین روز کنکور سراسری استاندار مرکزی در بازدید از سالن‌های آزمون در دانشگاه سردشت اراک در گفتگو با خانواده‌ها از آنان خواست در همراهی با داوطلبان بدون نگرانی آنان را تشویق کرده و آنان را ترغیب به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های استان کنند.

دیگر خبرها

  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد