Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امیدی گفت: ستاد دهه کرامت در استان فارس با ۳۲ ارگان و هشت کمیته تخصصی از یک ماه گذشته با هماهنگی کانون های مساجد جلسات مختلفی را برای برنامه ریزی برنامه های این دهه مبارک برگزار کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (دوشنبه 24 خرداد) در جلسه هماهنگی برنامه های روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: ستاد دهه کرامت در استان فارس با 32 ارگان و هشت کمیته تخصصی از یک ماه گذشته با هماهنگی کانون های مساجد جلسات مختلفی را برای برنامه ریزی برنامه های این دهه مبارک برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود: مسابقه کتابخوانی «امین ولایت» با همکاری اعضای ستاد دهه کرامت، مسابقه «خوشنویسی آیات» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مسابقات ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان فارس، بازدید از موزه حرم مطهر شاهچراغ (ع)، برگزاری نمایشگاه عکس با همکاری اتاق اصناف فارس و کتابخانه ملی از برنامه هایی است که توسط این کمیته ها برنامه ریزی شده است.

دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان فارس اضافه کرد: کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه کرامت استان به برگزاری پیاده روی همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) اقدام کرد و کمیته کودک و نوجوان نیز با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس تشکیل شده و برنامه زیارت دسته جمعی کودکان و برگزاری جشن عبادت در دهه کرامت نیز خواهیم داشت.

وی اعلام کرد: دستگاه های عضو این ستاد در مورد برگزاری جشن های خانگی و آذین بندی خانه ها ابلاغاتی انجام داده اند و صدا و سیمای مرکز فارس به مناسبت این ایام مبارک برنامه های ویژه کودکان پخش می کند.

حجت الاسلام امیدی ادامه داد: کمیته خدمات اجتماعی ستاد دهه کرامت در فارس برای حضور خدام حرم مطهر شاهچراغ (ع) در بیمارستان ها، زندان ها، مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست، خانه سالمندان و ... برنامه ریزی کرده است و شاهد برپایی میز خدمت و ایستگاه سلامت در بقاع متبرکه استان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: کمیته اصناف این ستاد در استان نیز به اطلاع رسانی در خصوص آذین بندی بازار، مراکز خرید و تجاری و توزیع بسته های معیشتی می پردازد و کمیته امداد نیز توزیع ارزاق میان نیازمندان در روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) را به انجام می رساند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به اقدامات شهرداری شیراز در دهه کرامت بیان کرد: شهرداری شیراز در قالب کمیته فضا سازی و تزئینات شهری به نور افشانی در شب بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) و نصب بنرها در میدان ها و فضا سازی گلدان های گل در این حرم مطهر خواهد پرداخت.

وی افزود: در شب بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) نیز با همکاری اداره اوقاف فارس برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع بسته های معیشتی به انجام خواهد رسید.

دبیر اجرایی ستاد دهه کرامت استان فارس با اشاره به فعالیت کمیته اطلاعات و ارتباطات اصحاب رسانه در ستاد دهه کرامت فارس گفت: وظیفه این کمیته تولید اخبار مختلف و تولیدات در فضای مجازی در خصوص دهه کرامت و با هدف معرفی هر چه بیشتر حضرت شاهچراغ (ع) است.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت ۱۴۰۰ ستاد دهه کرامت اتاق اصناف فارس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کمیته تخصصی طرح توسعه حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع شهرداری شیراز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس روز حضرت شاهچراغ ع حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع دهه کرامت در فارس حضرت شاهچراغ ع کانون های مساجد فارس جشن های دهه کرامت دهه کرامت شیراز هماهنگی کانون ستاد دهه کرامت بزرگداشت حضرت استان فارس حضرت شاهچراغ برنامه ریزی حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس بابایی ظهر سه شنبه در نخستین جلسه ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته امسال سه هزار زائر به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند، گفت: کمیته اعزام نیز با محوریت سپاه، انجام فرآیندهای لازم از قبیل ثبت نام، ساماندهی کاروان‌ها و اعزام را برعهده دارد.

وی افزود: برای اعزام مطلوب زائران چندین کمیته همکاری می‌کنند و متولی کمیته مراسم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است که این کمیته‌ها برنامه‌های مربوط به سالگرد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد را در شهرها و روستاها آغاز کرده است.

دبیر ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان گفت: فرمانداران نیز در شهرستان‌ها ستاد شهرستانی و کمیته‌های زیر مجموعه را فعال کنند تا با همکاری مطلوب کمیته‌های زیر مجموعه خدمت رسانی مطلوبی به زائران ارائه شود.

بابایی با بیان اینکه مسؤولیت مراسم‌ها با شورای تبلیغات اسلامی است، افزود: برخی ادارات برنامه‌های برای این ایام دارند که ایجاد هماهنگی بین کمیته ستاد و رفع مشکلات احتمالی هم باید مد نظر قرار گیرد.

وی کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی را یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین کمیته‌ها در روند برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان عنوان کرد و گفت: صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در پوشش خبری و اطلاع‌رسانی برنامه‌های ستاد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد نقش محوری دارند.

کد خبر 6099668

دیگر خبرها

  • اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در ایام دهه کرامت در استان فارس
  • جزئیات برنامه دهه کرامت
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • تدارک ۱۲۰ هزار عنوان برنامه با مشارکت مردم در سراسر کشور
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود