Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرعلم سیدی روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: در قانون پیش‌بینی شده که اماکن دولتی و عمومی نباید در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد اما یکی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر سبزوار،یک مکان تاریخی و ثبت شده در فهرست آثار ملی را به عنوان ستاد انتخاباتی خود قرار داده بود.

وی تصریح کرد: آثار ملی جزء اموال عمومی و بیت المال به شمار می‌رود و با وجود تذکرهای داده شده به این نامزد انتخابات، ستاد انتخاباتی وی تغییر مکان داده نشد لذا با  دستور دادستان سبزوار این ستاد مهر و موم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دادگستری سبزوار گفت: همچنین در نشست توجیهی با نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر سبزوار موارد قانونی نحوه فعالیت ستادهای انتخاباتی تذکر و نسبت به جلوگیری از مختلط شدن مردان و زنان در ستادهای انتخاباتی هشدارهای لازم داده شده است.

سیدی افزود: در این راستا پیش‌بینی شده که نامزد های انتخاباتی برای جلوگیری از مختلط شدن زنان و مردان ستادهای جداگانه داشته باشند که یک ستاد مختص مردان و یک ستاد مختص بانوان به فعالیت بپردازد.

وی ادامه داد: چنانچه در یک ستاد انتخاباتی مردان و زنان مختلط باشند نیروهای امنیتی و انتظامی دستور دارند که با ستادهای متخلف برخورد جدی کنند.

رییس دادگستری سبزوار گفت: در برخی ستادهای انتخاباتی مرسوم شده است که برنامه‌های خود را از طریق بلندگو و با رفتارهای هنجارشکنانه شامل آهنگ و کنسرت و غیره به نمایش بگذارند و سبب سلب آرامش و مزاحمت برای شهروندان شوند که این موضوع به عنوان اخلال در نظم و آسایش مردم و به عنوان جرم محسوب می‌شود.

رقابت تبلیغاتی ۱۰۰ نامزد شورای اسلامی شهر سبزوار برای کسب ۹ کرسی این شورا همزمان با شروع تبلیغات رسمی از بامداد پنجشنبه ۲۰ خرداد آغاز شده است و تا ۲۶ خرداد ادامه دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سبزوار پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سبزوار انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سبزوار شورای اسلامی شهر سبزوار ستاد انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی صداوسیما محسن نصرپور اظهار کرد: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

نصرپور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم در ضبط مناظرات نامزدها و برنامه‌های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی و کاظم معتمدی فر دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابی مشهد و کلات، از ابتکار صداوسیما برای اجرای عدالت رسانه‌ای بین کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تشکر کردند و گفتند این کار نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های تبلیغات کاندیداها و شنیده شدن برنامه‌های آنها توسط مخاطبان داشته است.

کد خبر 747980

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی