Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@14:01:53 GMT

علی سلمانی به مدال نقره پومسه آسیا رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۷۱۸۶

علی سلمانی نماینده کشورمان در ششمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه آسیا 2021، توانست مدال نقره رده‌ سنی 31 تا 40 سال را کسب کرده و بر سکوی نایب قهرمانی بایستد

در ششمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه آسیا در رده سنی 31 تا 40 سال ،کره جنوبی قهرمان ،ایران نایب قهرمان و قطر و عربستان هم سوم شدند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ششمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه آسیا امروز (دوشنبه /24 خردادماه) با حضور 88 ورزشکار از 11 کشور در سالن نوهاد نوفال بیروت در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پایان رقابت‌های انفرادی رده‌سنی 31 تا 40 سال گروه مردان، علی سلمانی بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد؛ نماینده کره‌جنوبی قهرمان شد و پومسه‌روهای قطر و عربستان به مدال برنز رسیدند.

حسینعلی نظری سرمربیگری تیم ملی پومسه مردان را برعهده دارد.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با مهدی واعظی: 27 کشور رفتم، حتی در موزامبیک هم ما را به علی دایی شناختند! زمان احتمالی برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد پای نخست وزیر عراق به بازی با تیم ملی ایران باز شد / بحران مالی در تیم ملی عراق درگیری لفظی زیدان با خبرنگار اسپانیایی: می خواهی مدام از این سوالات مسخره بپرسی؟ بنر هواداران افراطی اینتر برای سیمون کیائر: یک مرد و کاپیتان بزرگ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پومسه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!

سرمربی و کادر تیم قهرمان آسیا با گذشت حدود دو ماه از سال جدید هنوز قراردادی با فدراسیون امضا نکرده اند اما همچنان اصولی رئیس بخش فوتسال فدراسیون مشغول مانور تبلیغاتی برای خود و روسایش است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ جدای از اینکه در فاصله سه ماه تا مسابقات جام جهانی فوتسال هنوز قرارداد سال 1403 وحید شمسایی و دستیارانش امضا نشده، همچنین از فروردین سال 1401 که فعالیت کادر فعلی در تیم ملی فوتسال آغاز شد، مربیان در بهمن 1402 دستمزد 20 ماه فعالیت خود را گرفتند و حدود 19 ماه بدون پول کار کردند! 

با توجه به شرایط خوب فنی  تیم ملی فوتسال و امکان کسب سکو در جام جهانی ازبکستان، فدراسیون فوتبال بهتراست قراردادهای جدید رادراسرع وقت منعقد نموده، حقوق عقب مانده پرداخت شودو هچنین پاداش‌هایی متناسب با تیم‌های دیگربرای قهرمان آسیا  درنظر یگیرد تا انگیزه های این تیم درجام جهانی پیش رو دوچندان شود. 

دیگر خبرها

  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد