Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بسیج ورزشکاران با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان بسیج ورزشکاران با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم شریف و انقلابی ایران دعوت کرد در روز 28 خرداد با حضور خود در پای صندوق‌های رای راه را برای پیشرفت در تمامی عرصه‌ها باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و عزیز ایران پس از گذراندن 4 دهه از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بار دیگر در روز 28 خرداد 1400 امتحان سرنوشت‌ساز بزرگی را در پیش رو دارند.

در طی این 4 دهه، فراز و نشیب‌های بسیاری را در کنار هم تجربه کردیم اما تاکنون هیچ مانعی نتوانسته است سدی در مقابل حرکت رو به جلوی ملت بزرگ ایران شود.

یقینا انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 نیز جلوه دیگری از فهم و بصیرت مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی را به جهانیان و به خصوص دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نشان خواهد داد و همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند «انقلاب اسلامی روحیه و باور ما می‌توانیم را به همگان منتقل کرد» ما مردم ایران با تأسی از شعائر اصیل انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا در کنار هم خواهیم توانست پرچم مقدس کشورمان را بر بلندترین قله‌های افتخار و عزت به اهتزاز درآوریم.

لذا سازمان بسیج ورزشکاران از تمامی اقشار مختلف جامعه و مردم شریف ایران به خصوص جوانان و بالاخص ورزشکاران دلاور کشورمان دعوت می‌‌نماید تا با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و با توجه به فرموده سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که «جمهوری اسلامی حرم است، و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها نیز می‌ماند» این حرم را تقویت و محافظت کرده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویانی که در خیال خام خود به فکر جدایی مردم و نظام اسلامی هستند بکوبند تا باز هم شاهد عزت، استقلال، آزادی و پیشرفت ایران عزیزمان باشیم. انشاالله

پیام سازمان بسیج ورزشکاران به تیم ملی فوتبال ایران

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ورزش سازمان بسیج ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور

بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به حواشی انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی با صدور بیانیه‌ای به حواشی انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور واکنش نشان دادند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

چندی پیش، بعد از حدود ۴ سال، انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور برگزار شد و اعضای شوری مرکزی جدید مسئول پیگیری امور آن شدند. اما اکنون، تنها پس از چندماه پیگیری امور، سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور، به عنوان مهم‌ترین نهاد نظارتی بر سازوکار‌های قانونی و عملیاتی روان‌شناسی و مشاوره ایران، چند ماهی است که اسیر بی‌نظمی و گروکشی‌های بی‌حدی شده که فرآیند کاری آن را مختل کرده است.

این اختلال تا جایی رشد داشته که هفته گذشته شوری مرکزی جدید این سازمان که پس از ۴ سال وقفه، دوباره با انتخابات تشکیل شده بود فعالیت خود را متوقف کردند تا دوباره، بی‌نظمی حاکم بر فضای روان‌شناسی کشور شود.

این ماجرا متأثر از فشار‌های بسیاری است که از سمت شوری مرکزی چهارم این سازمان بر شوری مرکزی پنجم ایجاد شده بود و همچنان ادامه دارد. فشار‌هایی که از ادعای نقض کردن قانون در انتخابات سازمان نظام و مردود بودن نتایج آن نشأت گرفته بود. ادعا‌هایی که هیچ گاه دقیق و روشن بیان نشدند و هیچ زمانی هم از سمت شوری مرکزی پنجم پاسخی به آن‌ها داده نشده و فضای روان‌شناسی و مشاوره کشور را در ابهام فرو برده است.    

بسیج دانشجویی دانشکدگان روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه‌های بزرگ شهر تهران، به مناسبت روز روان‌شناس و مشاور، برای رفع سوءتفاهم‌ها و روشن کردن موضوع از هر دو گروه دعوت می‌کند تا در یکی از روز‌های هفته‌ی آتی، در دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران گرد هم جمع شوند و در محیطی دانشگاهی و به دور از حواشی به دانشجویان و دغدغه‌مندان این فضا پاسخ‌گو باشند. امید است که بتوان با روشن و شفاف شدن موضوع، گره از کار این سازمان گشود.  طبیعی است که عدم شرکت شوری مرکزی چهارم و شوری مرکزی پنجم، به معنای شانه خالی کردن از بار مسئولیت و بی‌احترامی به افکار عمومی و دانشجویانی است که دغدغه روان‌شناسی کشور را دارند.

پی‌نوشت: در صورت اعلام حضور گروه‌های مذکور، جزئیات برگزاری برنامه متعاقباً اعلام می‌شود. 

والسلام علی من اتبع الهدی

بسیج دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران 
بسیج دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی 
بسیج دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه‌طباطبایی 
بسیج دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه الزهرا

دیگر خبرها

  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است