Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار آذربایجان‌غربی گفت:در روزهای اخیر با آغاز تبلیغات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا، شور و شوق انتخاباتی در شهرهای مختلف استان افزایش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمدمهدی شهریاری در سمینار فرمانداران استان با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی فرمانداران و کارکنان دولت در رفع مسائل و مشکلات مردم اظهار داشت: دولت تدبیر و امید خارج از نتایج انتخابات، تا آخرین روز خدمت، تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم و انجام امورات محوله انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به مسائل و مشکلات پیش روی کشور و شیوع بیماری کرونا و تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان گفت: با وجود مشکلات زیاد مردم، امیدواریم مردم ایران اسلامی همچون همیشه با درک صحیح از مسائل داخلی و بین المللی، با احساس مسئولیت در انتخابات پیش رو وارد میدان شوند و با مشارکت حداکثری خود حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در روزهای اخیر با آغاز تبلیغات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا، شور و شوق انتخاباتی در شهرهای مختلف استان افزایش یافته است.

ششمین انتخابات شوراها در استان‌ها|نامزد اصولگرای شورای شهر اردبیل: مردم از شورا رضایت ندارند / هوشمندسازی شهر فراموش شد + فیلمششمین انتخابات شوراها در استان‌ها| نامزد اصولگرای شورای شهر بیرجند: شوراهای شهر جولانگاه سیاسی بازی نیستششمین انتخابات شوراها در استان‌ها|نامزد اصولگرای شورای شهر اردبیل: شیوه انعقاد قراردادها در شهرداری فسادزاست + فیلم

شهریاری گفت: تمامی تلاش مجریان انتخابات برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند است و تلاش می‌شود انتخابات در استان در سلامت و امنیت  کامل برگزار شود.

وی عملکرد هیات های اجرایی را قابل قبول دانست و افزود: فرمانداران و اعضای هیات‌های اجرایی باید به دور از تفکرات سیاسی و تاثیر در روند برگزاری انتخابات و حمایت از کاندیدای خاصی انتخابات را در کمال صداقت و امانتداری برگزار کنند.

وی خطاب به فرمانداران گفت: آخرت خود را با طرفداری از هیچیک از جریان‌های سیاسی به دنیا نفروشید و انتخابات را در کمال سلامت برگزار و بدانید سلامت انتخابات سرمایه بزرگ اجتماعی است.

شهریاری در بخش دیگری از سخنان خود رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محل اخذ رای را مورد تاکید قرار داد و گفت: تمامی دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده از طرف ستاد انتخابات باید در محل شعب اخذ رای اجرا شود و مردم با اطمینان کامل در محل اخذ رای حضور یابند.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با انتقاد از تخریب اموال عمومی توسط برخی از کاندیداها در روند تبلیغات، از شهرداران و متولیان امر خواست تا با نظارت کافی و تذکرات و برخوردهای قانونی به کاندیداها اجازه ندهند اموال عمومی تخریب شود.

انتهای پیام/7548/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار آذربایجان غربی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان  روز شنبه  ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۳۰ الی ۹:۳۰ صبح در سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم خواهد بود.

علاقه مندان  مي توانند براى ارتباط مستقيم با استاندار آذربايجان غربى روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۹:۳۰ صبح با شماره ۱۱۱ (سامد) تماس بگیرند.

 

 

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • ضرورت توجه به مطالبات جامعه ایثارگری
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت