Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته در مسابقات جام ملت های فوتبال اروپا، انگلیس توانست یک بر صفر کرواسی را مغلوب کند.

در این پیکار هرچند در ورزشگاه ومبلی، برتری تیم میزبان با گل رحیم استرلینگ حاصل شد، اما کالوین فیلپیس و دکلان رایس، در تیم گرت ساوت گیت عالی بازی کردند.

درخشش این دو بازیکن باعث شد تا روی کین و گری نویل، اسطوره های منچستریونایتد لب به سخن و تعریف باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*باور روی کین چه بود؟

کین به شبکه ITV گفت: قبل از بازی صحبت از تساوی به میان بود اما فکر کردم چقدر خوب می شود که برنده بازی شویم. من بازی خوبی از تیم انگلیس دیدم. آنها کاملا هوشیار عمل کردند و توانستند بازی خود را اجرا کنند. پاس های کوتاه خوبی داشتند و کرواسی را به عقب بردند.

اسطوره صاحب نام همچنین گفت: آنچه آنها انجام دادند و البته مهم بود، برنده شدن در جنگ میانه میدان بود. اگر شما در این جام در خط میانی برنده شوید، می توانید تیم تان را به برد برسانید.

او تصریح کرد:فیلیپس و رایس عالی بودند و روز بسیار خوبی برای انگلیس رقم خورد.

کین اضافه کرد:یک هافبک مدرن باید  بتواند جلو بیاید. آنچه روی گل انگلیس بیش از هر چیزی به نظرم خوشایند بود، این بود که هافبک ها تا حدی فضا دیدند و به آن مناطق می رفتند. واقعا فوتبال می تواند به همین سادگی انجام شود.

*تعریف از ساوت گیت توسط نویل

همچنین گری نویل، مدافع صاحب نام اسبق منچستریونایتد نیز از بازی تیم انگلیس و فیلیپس به همراه رایس تعریف کرد.

البته در عین حال از گرت ساوت گیت، سرمربی تیم از سال ۲۰۱۶ تاکنون نیز به نیکی یاد کرد. او در مورد سرمربی سه شیرها گفت:به نظرم ساوت گیت، بزرگترین سرمایه انگلیس در مسابقات است.

نویل افزود:می توان گفت فیلیپس، استرلینگ و رایس بهترین بازیکنان ما بودنداما بزرگترین سرمایه ما، مربی مان است.این مربی هیچگاه تحت تاثیر چیزهای ناخوشایند قرارنگرفت و تصمیمات صحیحی داشت.گرت آماده انجام انتخاب های است که شاید برای ما دلچسب نباشد و برخی از ما فکر می کنیم نباید انجام گیرند. اما او گروه تیمش را بهتر از هر کسی می شناسد و بهتر از همه هم می داند که چطور به یک دستاورد و نتیجه برسد.

نویل ادامه داد:ساوت گیت حالا بسیار با تجربه است و من در نقش یک هوادار، بسیار از او حس خوبی می گیرم. آنچه امروز کرد، بسیار خوب بود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ساوت گیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست

هافبک هلندی شیاطین سرخ خبر داد مصدومیتش جدی نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسکات مک‌تامینی نگرانی‌ها هواداران منچستریونایتد مبنی بر احتمال جدی بودن مصدومیت زانویش که در جریان تساوی یک - شیاطین سرخ مقابل برنلی در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر به آن دچار شد را برطرف کرد. این هافبک اسکاتلندی پس از مصدومیتی که در بازی با برنلی به آن دچار شد، به شدت ناراحت به نظر می‌رسید و این نگرانی را به وجود آورد که ممکن است بازی‌های پیش روی منچستریونایتد را از دست بدهد، از جمله بازی با منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس.

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد پیش از این خبر داده بود که مک‌تامینی بعید است که به بازی دوشنبه هفته آینده این تیم با کریستال‌پالاس در هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس برسد.  این هافبک 27 ساله پیش از این در تاریخ 4 آوریل (16 فروردین) در بازی مقابل چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج دچار مصدومیت شده بود اما در ادامه به شرایط بازی رسید و در بازی مقابل کاونتری در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس موفق به گلزنی شد.

مک‌تامینی 27 ساله با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: - در صحنه‌ مصدومیت - لغزیدم و به طرز بدی روی زانویم افتادم، مانند بازی با چلسی. چیز چندان جدی‌ای نیست و فقط هایپراکستنشن (عقب‌زدگی زانو) است اما بابت این موضوع عصبانی و ناراحت بودم، چون فکر می‌کردم مصدومیتم جدی است. امیدوارم خیلی زود به زمین بازگردم و تا جایی که می‌توانم به تیم کمک کنم.

ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ 3 بازیکن فروشی نیستند

منچستریونایتد که در حال حاضر با 54 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد، چهار بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس در پیش دارد و در تاریخ 25 مِی (5 خرداد) هم باید در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف منچسترسیتی برود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)