Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ اولین نشست هم اندیشی و اندیشه ورزی با هنرمندان شاخص درسالن همایش اداره کل ارشاد استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به همت سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ اولین نشست هم اندیشی و اندیشه ورزی با هنرمندان شاخص درسالن همایش اداره کل ارشاد استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام صمدی نیا ریاست سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ درباره مراسم اینگونه اعلام کرد: این نشست اولین نشست تعاملی با هنرمندان شاخص و تأثیرگذار و مدیران ارزشی و دست اندرکاران هنری جهت هم افزایی بین دستگاههای اجرایی دولتی و مدیران است.   صمدی نیا ضمن توضیح  اهداف این اندیشه ورزی از حاضرین خواست تا با مشارکت همه جانبه و ریل گذاری مناسب شاهد تولیدات فاخر و ارزشمندی فراخور جوانان و جامعه هنردوست باشیم.   در ادامه سردار حسن‌زاده فرمانده محترم سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ درمورد نقش آفرینی هنرمندان در جامعه و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و تهییج افکار عمومی و دعوت به حضور حداکثری آحاد مردم در روز ۲۸ خرداد سخنانی در این محفل هنری ایراد کردند و رضا پورحسین قائم مقام معاونت صدا و سیما پیرامون جایگاه هنرمندان در جامعه تعریف هنرمندواقعی سخنرانی داشتند.   جلالی مشاور عالی ریاست سازمان صدا و سیما پیرامون تعهدات قشر هنرمندان با محوریت جامعه اشاراتی نمودند.   مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران دکتر احد جاودانی ، ریاست مرکز هم اندیشی و راهبردی سپاه تهران بزرگ و دکتر مهدی خلجی مدیر گروه مهارت‌های آموزشی شبکه آموزش اساتید دانشگاهی وبازیگران سریال‌های تلویزیونی و پیشکسوتان هنرمندو مسئولین انجمن‌ها و کانون های  تخصصی سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ در این مراسم حضور داشتند.   گروه کر هنرستان ارشاد دوقطعه اجرانموده و خواننده ارزشی رضا احمدی با قطعه ایران ایفای  نقش نمودند.   به مناسبت آغاز دهه کرامت و میلاد باسرسعادت حضرت معصومه سلام الله علیها وروز دختر دونفر از هنرمندان و اساتید سیاه قلم با تولید اثر انتخابات و تصویردختر هنرنمایی داشتند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نشست نقد و بررسی نشست تخصصی نشست هنرمندان شاخص اندیشه ورزی هم اندیشی اولین نشست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد