Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:26:28 GMT

تاخیر در اتمام بیمارستان ولی عصر (عج) اراک جای سؤال دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۸۰۲۷

تاخیر در اتمام بیمارستان ولی عصر (عج) اراک جای سؤال دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن آصفری ظهر دوشنبه در بیست و نهمین آئین پویش راه سلامت که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اراک برگزار شد، اظهار کرد: پروژه بیمارستان ولی عصر (عج) اراک با پشت سر گذاشتن سه دولت، هنوز تکمیل نشده است. واقعأ این تأخیر در ساخت و اتمام این پروژه جای سوال دارد.

وی ادامه داد: این بیمارستان می‌تواند پاسخگوی نیازهای درمانی بهداشتی غزب و مرکز کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس لازم است نسبت به رفع مشکلات پیش روی تکمیل این پروژه از سوی وزارت بهداشت توجه بیشتری شود.

نماینده مر دم اراک، خنداب و کمیجان در بخش دیگر سخنان خود در مورد ۲ بیمارستان خنداب و کمیجان اظهار کرد: در واقع این بیمارستان شبیه درمانگاه است و هنوز اتاق‌های عمل آن فعال نیست و نیازمند متخصص بیهوشی است، البته در بحث تأمین سی تی اسکن این ۲ بیمارستان وزارت بهداشت کمک کرد، اما لازم است که این مشکل نیز از سوی وزارت بهداشت حل شود.

آصفر ی کمبود نیروی انسانی و سرانه پایین نیروهای خدماتی را از دیگر مشکلات استان برشمرد و گفت: پرسنل فعال هنوز امنیت شغلی ندارند و باید مشکلات استخدامی آنها رفع شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مورد خسارت وارد شده به اصناف براثر شیوع کرونا افزود: صنایع و صنوف در اثر کرونا بسیار آسیب دیدند و تنها کمک دولت بخشودگی و تعویق در پرداخت مالیات بوده است، اما با توجه به همکاری بسیار خوب اصناف و تعطیلی آنها بسته‌های حمایتی نیز باید برای آنها در نظر گرفته شود.

کد خبر 5234743

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک محمد حسن آصفری سعید نمکی بیمارستان ولیعصر اراک انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بهداشت ودرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه برای خرید این دستگاه ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر زند اظهار داشت: خرید این دستگاه پیشرفته توسط سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

وی افزود: نوبت دهی در شیفت صبح انجام می‌شود و حدود ۲۰ نفر بیمار پذیرش می‌شوند و اگر مشکل نیروی انسانی مرتفع شود نوبت دهی شیفت بعدظهر هم راه انداری خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه یکی دیگر از نیاز‌های اساسی این مرکز درمانی را نبود دستگاه سی تی اسکن ذکر کرد.

 

دیگر خبرها

  • توسعه بهداشت ودرمان
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی