Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:50:09 GMT

تیم ملی بسکتبال ایران برابر عربستان به پیروزی رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۸۵۰۰

تیم ملی بسکتبال ایران برابر عربستان به پیروزی رسید

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های انتخابی بسکتبال کاپ آسیا روزهای ۲۲ و ۲۴ خرداد با حضور تیم های قطر، ایران و عربستان به میزبانی اردن برگزار شد و تیم ملی کشورمان با دو پیروزی به عنوان صدرنشین راهی کاپ آسیا شد.

شاگردان مهران شاهین طبع روز شنبه در نخستین دیدار خود در این مرحله مصاف تیم ملی قطر رفتند و موفق شدند حریف خود را ۸۴ بر ۴۶ شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان بسکتبال کشورمان بعدازظهر امروز دوشنبه در دومین دیدار خود به مصاف تیم ملی عربستان رفتند و در جدالی نزدیک و پایاپای حریف خود را با نتیجه ۷۰ بر ۶۴ شکست دادند و به عنوان تیم صدرنشین راهی کاپ آسیا شدند.

کد خبر 5234742 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ایران بسکتبال عربستان سعودی کاپ آسیا تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر کشتی فرنگی لیگ ملت های والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی والیبال ایران کاراته تورنمنت بين المللي والیبال یورو 2020 تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند

به گزارش ورزش سه، صلاح در دیدار برابر تاتنهام یک گل زد و یک پاس گل داد. او یک تهدید بزرگ برابر دروازه تاتنهام بود و چند بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که پس از درگیری لفظی صلاح با کلوپ در حاشیه دیدار با وستهم، اخبار مختلفی در این باره مطرح می‌شد و برخی رسانه‌ها از نیمکت نشینی صلاح در دیدار با تاتنهام خبر می‌دادند.

کلوپ پس از پیروزی مقابل تاتنهام درباره صلاح به خبرنگاران گفت: مو صلاح بسیار شگفت انگیز بود. او بازی بسیار خوبی انجام داد. او به خوبی با هاروی الیوت همکاری کرد. من برای او خوشحالم. هیچ بازیکنی دوست ندارد خوب به نظر نرسد؛ پس چرا او این کار را انجام بدهد؟ صلاح نشان داد که می‌تواند چه کاری انجام دهد.

اگرچه صلاح در دیدار مقابل تاتنهام تاثیرگذار بود اما الیوت نیز درخشان ظاهر شد. کلوپ در این باره نیز گفت: هاروی استثنایی است. او یک بازیکن جوان و یکی از بهترین بازیکنان ما برای است که در زمان غیبت صلاح به دلیل مصدومیت یا حضور در جام ملت‌های آفریقا به ما کمک کرد. او امروز عملکرد فوق العاده‌ای ارائه کرد و یک گل استثنایی به ثمر رساند. هر بازیکنی برای به دست آوردن اعتماد به نفس به چنین ضرباتی نیاز دارد. او دوران خوبی را پشت سر می‌گذارد.

لیورپول با پیروزی مقابل تاتنهام جایگاه خود را در رده سوم مستحکم کرد، اما کاملاً با عنوان قهرمانی فاصله دارد، چراگه تنها دو هفته تا پایان رقابت‌ها باقی مانده و این تیم 5 امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)