Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از تایمز اسرائیل، وزارت امور خارجه امارات در پیامی در حساب کاربری خود در توییتر که تکرار خیانت ابوظبی علیه فلسطین محسوب می‌شود، ضمن استقبال از روی کار آمدن کابینه جدید رژیم صهیونیستی، تشکیل کابینه جدید  را به دو نخست وزیر این رژیم تبریک گفت.

در توییت وزارت امور خارجه امارات نوشته شده است: «امارات  تشکیل کابینه جدید اسرائیل را به نخست وزیر نفتالی بنت و یائیر لاپید، نخست وزیر جایگزین و وزیر خارجه او تبریک می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
در ادامه این توییت امارات از همکاری‌ با تل‌آویو در زمینه فناوری، تجارت و سرمایه گذاری استقبال کرد.

امارات در سال گذشته توافق نامه عادی‌سازی روابط را با تل‌آویو، تحت نظارت دولت آمریکا و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا امضا کرد و بعد از علنی شدن، ارتباطش با رژیم صهیونیستی به شدت و سرعت افزایش یافت که شامل زمینه‌های امنیتی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی است.

امارات بعد از عادی‌سازی روابط با تل‌آویو و در ادامه خیانت‌های خود علیه فلسطین اکنون بدنبال آن است که کشورهای جهان را علیه مقاومت فلسطین برانگیزد.

چندی پیش «عبدالله بن زاید» وزیر امور خارجه امارات، طی اظهاراتی بی اساس از جامعه جهانی خواست نام مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را مانند حزب‌الله لبنان و اخوان المسلمین در میان گروه‌های تروریستی ثبت کند.

او همچنین نیروهای مقاومت را به داعش و القاعده تشبیه کرده بود.

امروز پس از مدت‌ها درگیری بین احزاب کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) کابینه جدید این رژیم با نخست وزیری نفتالی بنت و یائیر لاپید شروع به کار کرد.

کابینه‌ای که بر اساس توافقات صورت‌گرفته تشکیل خواهد شد دو نخست‌وزیر دوره‌ای خواهد داشت؛ در دوره نخست، نفتالی بنت به‌ مدت ۲ سال نخست وزیر خواهد بود و در ۲ سال دوم، یائیر لاپید، در پست نخست‌وزیر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1099372 برچسب‌ها امارات رژیم صهیونیستی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امارات رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی کابینه جدید نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه ورود ارتش این رژیم به شهر رفح را خواستار شد.

به گزارش ایسنا، «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و رئیس حزب راست افراطی «صهیونیسم دینی» امروز در حساب کاربری خود در پلتفرم «ایکس» نوشت: «تاخیر در ورود به رفح و کنترل نداشتن بر اصول استراتژیک در نوار غزه به ما و اهداف جنگ آسیب می‌زند.»

اسموتریچ در ادامه نیز نوشت: «تاخیر در ورود به رفح به فرصت بازگرداندن افراد ربوده شده آسیب می‌زند و خون‌های زیادی را بر دوش ما می‌گذارد.»

به گزارش خبرگزاری «معا» فلسطین، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد، «ارتش اسرائیل امروز باید وارد شهر رفح شود.»

اسموتریچ یکی از بزرگترین حامیان طرح حمله به رفح در کابینه رژیم صهیونیستی است.

همزمان با این اظهارات اسموتریچ، ارتش رژیم صهیونیستی از فلسطینی‌هایی که در حال حاضر در محله‌های شرقی شهر رفح اقامت دارند، خواسته به منطقه «المواصی» واقع در جنوب غرب نوار غزه بروند.

پیش از این چندین کشور و در راس آنها آمریکا و مصر که میانجیگری‌ها میان تل‌آویو و جنبش حماس را بر عهده دارند، از رژیم صهیونیستی خواستند از هر گونه عملیات نظامی علیه شهر رفح که مملو از جمعیت است، خودداری کند اما بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و برخی از وزرای حامی این طرح در کابینه‌اش بر اجرای عملیات به این بهانه که رفح آخرین پایگاه جنبش حماس است و نیز برای اعمال فشار بر روند مذاکرات پافشاری دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو عضو کابینه جنگ اسرائیل : اگر کابینه نتانیاهو توافق تبادل [اسرا] را نپذیرد، سرنگون می‌شود مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود

دیگر خبرها

  • وزیر صهیونیست: تنها منبع خبری‌ام در جنگ، الجزیره است!
  • مخالف حمله به رفح و کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطین هستیم
  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • تصمیم کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای ادامه حملات به رفح
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه