Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهای گذشته عملیات اصلاح خط انتقال و تغییر مسیر آن بصورت شبانه‌روزی در دستور کار آبفای هرمزگان قرار گرفت و روز گذشته مدیر آبفای استان ضمن بازدید پروژه، از مردم بندر خمیر عذرخواهی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ از هفته گذشته آب شرب بندرخمیر استان هرمزگان به دلیل  تغییر مسیر خط انتقال ۶۰۰ متر لوله به قطر ۶۰۰ میلیمتر از محل آبشیرین‌کن بندرعباس به بندرخمیر قطع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روزهای گذشته عملیات اصلاح خط انتقال و تغییر مسیر آن بصورت شبانه روزی در دستور کار آبفای هرمزگان قرارگرفته و روز گذشته مدیر آبفای هرمزگان ضمن بازدید از پروژه با رفتن در میان مردم بندر خمیر از آنها عذرخواهی کرد.

گفتنی است شش تانکر برای آبرسانی سیار به شهروندان بندرخمیر اختصاص داده شده است.

 

انتهای پیام/

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. آب و فاضلاب دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره آب و رسانه استان سمنان با حضور مدیران آبفا کشور و سمنان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در سالن همایش شهید سردار قاسم سلیمانی شرکت آبفا استان سمنان برگزار شد.

بر اساس نظر هیئت داوران گزارش خبرگزاری مهر استان سمنان به قلم محمد علی عباس نژاد توانست مقام دوم این جشنواره را کسب کند.

این گزارش به مشکلات آبرسانی به شهرستان شاهرود و همچنین مشکلات و معضلات کم آبی و خشکسالی اشاره دارد. سال گذشته و در نخستین دوره جشنواره آب و رسانه نیز مقام اول به خبرگزاری مهر استان سمنان رسیده بود.

گزارش مردم منتظر آبرسانی به شاهرود / روایت وعده‌هایی که عملی نشد مرداد ماه ۱۴۰۲ توسط محمد علی عباس نژاد نگارش و به مسائل مرتبط با کم آبی در شاهرود و تعویق طرح‌های آبرسانی اشاره داشت.

عباس نژاد یکی از باسابقه‌ترین خبرنگاران استان سمنان با بیش از سه دهه کار رسانه‌ای است.

کد خبر 6087818

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان