Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس استان خوزستان از دستگیری دو عضو باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف 12 قبضه سلاح جنگی در شهرستان "اهواز" خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سردار سید محمد صالحی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای توسعه امنیت پایدار و مقابله با قاچاق سلاح و مهمات، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان با اشراف کامل اطلاعاتی دو نفر عضو اصلی باند قاچاق سلاح و مهمات را در شهرستان "اهواز" شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با تلاش شبانه روزی محل اختفای قاچاقچیان سلاح را در یکی از مناطق شهرستان"اهواز" شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه دو عضو اصلی باند را دستگیر کردند.

رییس پلیس استان خوزستان افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 12 قبضه سلاح کلاشینکف جاساز شده در خودرو را کشف شد.

صالحی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند، بیان کرد: از آنجا که وجود سلاح غیر مجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است، نیروی انتظامی با جدیدت تمام و قاطعانه با قاچاقچیان سلاح و مهمات برخورد خواهد کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیری مهمات برنا خوزستان پلیس خوزستان قاچاق اسلحه سلاح و مهمات قاچاق سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در عملیات ضربتی  پلیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سردار علی آزادی در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده با سلاح گرم، پدر۴۳ ساله، مادر ۳۸ ساله و دختر ۱۲ ساله در مریوان، بلافاصله بررسی موضوع و دستگیری عامل یا عاملان احتمالی قتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی مریوان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی مریوان با اشراف اطلاعاتی قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در تحقیقات به عمل آمده از متهم که فرزند خانواده مقتول بوده، به جرم خود اعتراف و از وی ۲ قبضه سلاح جنگی کشف شد.

سردار آزادی با بیان اینکه قاتل علت و انگیزه خود را از ارتکاب جرم اختلافات خانوادگی اعلام کرد، افزود: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904274

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان
  • دستگیری قاتل در عملیات ضربتی پلیس
  • دستگیری قاتل در عملیات ضربتی  پلیس
  • دستگیری قاتلی که ۳ عضو خانواده‌اش را در مریوان کُشت!
  • دستگیری ‌قاتل‌ ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • باند قاچاق سلاح شکاری و جنگی در یکی از استان‌های همجوار متلاشی شد
  • کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان