Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که تبریز در کنار جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و میراثی خود از وجود سرمایه گذاران قدرتمندی برخوردار است.

محمدرضا پورمحمدی روز دوشنبه در مراسم افتتاح مجتمع رفاهی و خدماتی هلیا و پارک آبی در تبریز، گفت:  سرمایه گذاران این شهر همواره در کنار نهادهای دولتی برای توسعه استان تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای افتتاح بزرگ‌ترین پارک آبی کشور در تبریز،  افزود: با اخذ مجوز از ستاد کرونا، فعالیت رسمی این مجموعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از روز شنبه هفته آینده آغاز شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، با بیان این‌که تبریز دارای پیشنیه‌ی خوبی در زمینه‌ی گردشگری، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی است، گفت: امروز یکی از مجموعه‌های خوب با ویژگی‌های خاص را در راستای رفاه مردم با کمک میراث فرهنگی به بهره برداری رسید.

سید محمدرضا میرتاج الدینی افزود: این مجموعه جزو ۱۰ پارک آبی کشور است که البته منحصر به فرد و دارای دو سالن مجزا شامل سالن آقایان و بانوان است.

وی با اشاره به لزوم افتتاح چنین مجموعه‌هایی برای توسعه‌ی گردشگری در استان، خاطرنشان کرد: با افتتاح این مجموعه، مدت زمان سفر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به تبریز، یک روز بیشتر خواهد شد.


وی یادآور شد: باید حمایت همه جانبه و توجه لازم در حوزه‌ی گردشگری استان، برای حمایت از تولید، رفع موانع و پشتیبانی انجام شود.


براساس این گزارش، مجموعه پارک آبی در زمینی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع در سه فاز شامل رستوران سنتی، پارک های آبی آقایان و بانوان و هتل پنج ستاره اجرا می شود که امروز ۲ فاز آن شامل رستوران و پارک آبی به بهره برداری رسید.


مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح ۳۵۷ میلیارد تومان است، این مجموعه شامل پارک آبی بخش آقایان با متراژ ۱۰ هزار و ۲۰۰ مترمربع با ظرفیت اشتغال زایی برای ۶۰ نفر و بخش بانوان آن در هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع با ۵۵ نفر اشتغالزایی به بهره برداری رسید.


هتل این مجموعه با ۳۳ هزار و ۷۰۰ مترمربع در مرحله اسکلت بندی دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده که تا سه سال آینده به بهره برداری می رسد.


انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سرمايه گذاري گردشگري تبريز پارک آبی بهره برداری پارک آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد

سید مسعود عظیمی در بازدید شهرک‌ها و نواحی صنعتی فیروزآباد با بیان اینکه هم‌اکنون شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند فعال و آماده جذب سرمایه‌گذار است، گفت: فعال‌سازی ناحیه صنعتی جایدشت نیز در برنامه قرار خواهد گرفت.

او تصریح کرد: ۵۵ واحد تولیدی، صنعتی بهره‌بردار با اشتغال ۴۶۰ نفر نیز در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد مشغول فعالیت هستند.

عظیمی با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد به علت موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در مسیر محور مواصلاتی استان با پارس جنوبی از ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است، افزود: توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی این منطقه با هدف بسترسازی برای استقرار صنایع در برنامه قرار دارد.

او با اشاره به اینکه در راستای تکمیل زیرساخت‌ها، ۵ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در یک سال گذشته در شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند انجام یا در حال انجام است، گفت: این طرح‌ها شامل تکمیل شبکه داخلی آب و فاضلاب و جدول‌گذاری و زیرسازی معابر در شهرک روزبدان و طرح‌های تکمیل زیرسازی و شبکه داخلی آب در شهرک صنعتی میمند است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه واحد‌های صنعتی بزرگی در شهرک صنعتی میمند در مرحله استقرار هستند و این شهرک صنعتی افق درخشانی برای توسعه و تبدیل شدن به‌عنوان یک قطب صنعتی دارد، افزود: از واحد‌های صنعتی مطرحی که هم‌اکنون مراحل پایانی ساخت‌وساز را طی می‌کند، دو واحد صنعتی تولید روغن پایه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۰ نفر انجام است که نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو