Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: کلنگ زنی پروژه توسعه امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد ماحصل نگاهی بزرگ و توسعه گرایانه برای استان خراسان شمالی است.

محمد علی شجاعی در آئین کلنگ زنی مجموعه مذهبی، فرهنگی و تاریخی امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) که ۲۴ خرداد ماه در بجنورد انجام شد، اظهار کرد: وقتی صحبت از وضعیت نامناسب اقتصادی و معیشتی مردم در استان می کنیم معنی آن این است که باید چنین پروژه‌ها و اقداماتی در این استان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ما باید شرایطی را ایجاد می‌کردیم که همه احساس کنند استان خراسان شمالی محل کار است و همین باعث شد که بتوانیم تمامی دستگاه‌های ملی و استانی را پای کار آورده تا برای اجرای این پروژه با یکدیگر همکاری کنند.

شهری در دل شهر بجنورد

شجاعی تاکید کرد: این پروژه یک شهر در دل شهر بجنورد است و تمامی موارد لازم برای خدمات دهی به مسافران و رفع نیازهای مردم در آن دیده شده است.

وی به دشوار بودن جمع کردن سازمان ها برای انجام این کار اشاره کرد و گفت: به رغم تمام سختی‌هایی که در این مسیر کشیدیم سازمان های مربوط به پایه کار آمدند، این پروژه ابتدا قرار بود صرفاً پروژه هفت هکتاری با یک درمانگاه و امکانات محدود باشد اما با نگاه بلندی که به آن داشتیم وسعت آن به ۳۲ هکتار رسید و تمامی امکانات و شرایط لازم برای افزایش ماندگاری مسافران و بهبود وضعیت اقتصادی خراسان شمالی در آن دیده شد.

حرف یا عمل؟

استاندار با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره لزوم کار جهادی و رفع موانع گفت: رهبر انقلاب هرساله فرمایشاتی را به عنوان شعار سال دارند اما عده‌ای فکر می‌کنند وظیفه‌شان فقط تکرار آن حرف ها و قرار دادنشان در سربرگ ادارات و نامه ها است.

وی با این پرسش که چه کسی باید فرمایشات رهبری را اجرا کند تاکید کرد: این وظیفه ما است تا در در قالب مسئولیت هایی که داریم فرمایشات رهبر انقلاب را عمل کرده و به مردم خدمت کنیم.

وی اظهار کرد: به گفتن و نوشتن نمره نمی‌دهند، نمره به عمل و انجام اقدامات داده می شود و از مسئولان مختلف خواهش می‌کنیم تا به ما در انجام امور کمک کنند، البته اگر با ما همراهی نکنند نیز صبر نمی کنیم و راه خود را برای پیشبرد اهداف نظام و خدمت به مردم پیش می رویم.

شجاعی ادامه داد: همه ما در استان پیگیر هستیم تا پروژه به انجام برسد، این پروژه به گونه ای برنامه ریزی شده که هم شرایط کنونی استان را پوشش دهد و هم برای ۵۰ سال آینده پاسخگوی نیازهای استان باشد.

درآمد پایدار برای 24 شهرداری استان

شجاعی تاکید کرد: محوریت پیمانکاری اجرای این پروژه، سازمان همیاری و شهرداری های خراسان شمالی است. این سازمان متشکل از ۲۴ شهر خراسان شمالی است و در صورت اجرا تمامی شهرداری های استان از آن سود خواهند برد و درآمد پایداری برایشان ایجاد می شود.

وی با تأکید بر اینکه از متر متر پروژه با عقل و منطق استفاده می کنی، گفت: افتخار این پروژه برای مردم خواهد بود و اکنون همه می دانند که تنها با سربرگ زدن و سخنرانی نمی توان کاری را پیش برد.

وظیفه ام را انجام دادم

استاندار ادامه داد: کار بسیار سختی بود تا این پروژه را ۳۲ هکتار برسانیم و مسئولان را نیز کنار هم بیاوریم تا با یکدیگر کار کنند اما خوشحالم که وظیفه ام را نسبت به مردم انجام دادم.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه لکه های کوچک و بزرگ با مبالغ سرمایه گذاری متعدد دارد که متعلق به فرزندان همین مردم است تا گوشه گوشه آن را به عهده گرفته و در راستای توسعه شهر و استان خود گام بردارند.

استاندار خراسان شمالی همچنین گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است بخش های اصلی این پروژه طی سه سال به پایان برسد و در پایان سال پنجم نیز پروژه به صورت کامل تکمیل شود.

وی همچنین به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها اشاره کرد و افزود: روز جمعه رویداد بزرگی در کل کشور رخ می‌دهد که مردم خراسان شمالی نیز در آن سهیم هستند، امیدواریم مردم پای صندوق های رای بیایند و بار دیگر نام خراسان شمالی را بین استان های دارای مشارکت بالا در کشور ببینیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری خراسان شمالي خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌

ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیش از ۷۰ پروژه سلامت در این استان آماده راه اندازی است.

دکتر شاهین فر در گفت و گو با ایسنا افزود: افتتاح بخشی از این پروژه ها که نقش مهمی در رشد شاخص های حوزه سلامت دارند روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهند رسید.

 وی راه‌اندازی آم آر آی و سی تی اسکن بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد را ا زجمله این پروژه‌ها برشمرد و عنوان کرد: این تجهیزات در فضا و زیر بنایی به وسعت ۵۰۰ متر مربع و هزینه‌کرد حدود هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که گامی مهم در راستای ارتقای خدمات درمانی به مردم بجنورد است.

شاهین فر همچنین از افتتاح و بهره برداری دو مرکز تخصصی دیالیز در فاروج و راز و جرگلان خبر داد و گفت: این مراکز هر کدام با سه دستگاه مجهیز دیالیز جهت بهبود ارائه خدمت به بیماران کلیوی راه اندازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۳۱۵ بیمار دیالیزی تحت پوشش دانشگاه است که خدمات مورد نیاز را به صورت رایگان دریافت می کنند.

به گفته این مقام مسئول، راه اندازی بخش VIP بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان از دیگر پروژه هایی است که در روز شنبه هفته آینده افتتاح می شود و این بخش نیز در راستای افزایش رفاه و آسایش مادران، جلوگیری از مراجعه بیماران به دیگر استان‌ها و تحمیل هزینه‌های سنگین به مردم شهرستان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: مرکز تصویربرداری دیجیتال با هزینه ۵۰ میلیارد ریال و همراه سرای بیمارستان امام رضا(ع)، نیز از دیگر پروژه هایی است که به مناسبت هفته سلامت به بهره برداری می رسد.

شاهین‌فر با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی پیش از خوردن کلنگ آن ها، عنوان کرد: در روز شنبه هفته آینده مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان، طرح توسعه اورژانس بیمارستان جواد الائمه جاجرم نیز کلنگ زنی خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد