Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@00:43:50 GMT

۲ سالن کشتی در اردبیل تجهیز و راه اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۲۹۰۶۶

۲ سالن کشتی در اردبیل تجهیز و راه اندازی می‌شود

به گزارش ایرنا، عبدالرضا اقبال روز دوشنبه گفت: این سالن‌های ورزشی متعلق به سپاه استان، در مناطق محروم و کم برخوردار واقع است که در آینده نزدیک تجهیز و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با تقدیر از رئیس فدراسیون کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در تامین تجهیزات و امکانات این سالن ها افزود: با بهره برداری از این ۲ سالن کشتی استعدادهای ورزشی در مناطق محروم و کم برخوردار شکوفا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سالن های کشتی پس از تکمیل در اختیار هیات کشتی استان اردبیل قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: مربیان کشتی بعد از شناسایی استعدادها بر نحوه تمرین جوانان و نوجوانان علاقمند منطقه به این رشته ورزشی نظارت خواهند کرد.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل تامین زیر ساخت های لازم ورزشی را یکی از اولویت های متولیان ورزش استان به ویژه هیات کشتی استان عنوان کرد.

اقبال با اشاره به وجود ۱۸ سالن کشتی در نقاط مختلف استان اضافه کرد: از این تعداد ۶ سالن ورزشی در شهر اردبیل قرار دارد.

 وی ادامه داد: بیش از سه هزار ورزشکار بیمه شده، ۱۰۰ مربی و ۵۷ داور در رشته ورزشی کشتی در استان اردبیل فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها کشتی استان اردبیل شرکت توسعه و اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی استان اردبیل شرکت توسعه و اماکن ورزشی کشتی استان اردبیل شرکت توسعه و اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل استان اردبیل کشتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان اشنویه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته معلم از کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان این شهرستان خبر داد.

سید علی ترابی افزود:  طرح احداث سالن چند منظوره ورزشی روستای سنگان از محل اعتبارات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان بوده که برای اجرای آن در مجموع سه میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

ترابی اظهارکرد: بزودی این طرح با حضور مردم و مسئولان و ورزشکاران کلنگ زنی و عملیات اجرایی  آن آغاز خواهد شد.

وی، کلنگ‌زنی گاز رسانی روستاهای ذمه و آلکاباد و جشن پایانی آن با اتمام این دو روستا، پیگیری تسریع در عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهری،  احداث ۵۵ کلاس درس در شهرستان، اجرای طرحهای عمران شهری شهرداریها، موفقیت طرحهای مخابرات در سطح استان ،اتمام طرحهای راهداری با پایان راه روستاهای مندان و پولیه، اجرای طرحهای تأمین آب آشامیدنی روستاها و برگزاری باشکوه  جشنواره گیلاس را برخی از اقدامات صورت گرفته و درحال اجرا و پیگیری عنوان کرد.

فرماندار شهرستان اشنویه، همچنین با قدردانی از زحمات مدیر و مجموعه کارکنان و معلمان شهرستان در امر تعلیم و تربیت و نیز تشکر از تلاش اصحاب رسانه اظهار امیدواری کرد با تعامل و همدلی مردم و مسئولان شهرستان، گامهای مؤثر و اساسی برای توسعه شهرستان برداشته شود.

دیگر خبرها

  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود