Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: چشم ندوختن به دست خارجی‌ها و استفاده از ظرفیت‌های داخلی، علاج مشکلات کشورمان است.

علیرضا زاکانی روز دوشنبه در "برنامه ایران سرای من" که از شبکه استانی سهند پخش شد، افزود: متاسفانه دولت فعلی اشتباه بزرگی مرتکب شد و فکر کرد که مشکلات و کمبودهای کشور از طریق خارجی‌ها رفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نباید از دشمنانمان انتظار خوبی داشته باشیم. دشمن، مسلما دشمنی خواهد کرد این ما هستیم که باید عقل داشته باشیم و به کمک آن‌ها چشم ندوزیم.

وی ادامه داد: بنده در دولت احتمالی آینده ام این نگاه را تغییر خواهم داد و بر ظرفیت‌ها و استعدادهای بیشمار داخلی تکیه خواهم کرد.

زاکانی با بیان اینکه امروز مردم در فشار اقتصادی و معیشتی هستند و تورم، کمر ملت را شکسته است، گفت: دولت بنده این مشکلات را حل خواهد کرد چرا که دولت اصلاح و اقدام است نه دولت حرف و شعار.


این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: ما تلاش خواهیم کرد تا معنویت، عقلانیت، عدالت و خلاقیت را در جامعه گسترش دهیم و ایران را در جهان سرآمد و سربلند کنیم.

زاکانی، مبارزه با مفاسد اقتصادی را از مهمترین برنامه دولت احتمالی خود اعلام کرد و گفت: بنده حدود ۲ دهه است که تجربه برخورد با مفاسد را دارم و مفسدان در هر موقعیتی که بودند از بنده شکایت کردند، اما به لطف الهی سربلند بیرون آمدم و این رویه را در دولت خودم ادامه خواهم داد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مناطقی در کشور وجود دارند که از موهبت های خدادادی خود نظیر نفت و معادن بی بهره مانده اند، افزود: در دولت بنده هر ۴۵۱ شهرستان ، محور حرکت کشور خواهند بود و تمرکززدایی جزو راهبردهای دولت اصلاح و اقدام خواهد شد.

علیرضا زاکانی خاطرنشان کرد: اقوام کشورمان مانند فرش در هم تنیده بسیار زیبایی هستند که جذابیت های ایران را به تصویر می کشند و دولت بنده به همه اقوام توجه ویژه خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بی بدیل آذربایجان شرقی در پیشرفت کشورمان گفت: آذربایجان همواره مایه افتخار ایران در همه زمینه ها هستند و ما خودمان را مدیون آذربایجانی های عزیز می دانیم.

زاکانی، کمبود امکانات گردشگری و اقامتی، کشاورزی سنتی و فن آوری قدیمی، بی بهره ماندن استان از موهبت های معادن و جنگلها، به حال خود رهاشدن طرح انتقال آب ارس به دشت مرند و شبستر و تبریز  را از مشکلات آذربایجان شرقی دانست و قول داد در صورت رئیس جمهور شدن آنها را حل کند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس یازدهم در حوزه های انتخابیه  "آستانه اشرفیه"، "تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس"،"تفرش"، "بهار و کبودرآهنگ"، "گچساران" و "میانه" ، بیست و هشتم خرداد ماه امسال برگزار می شود./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌حل نشدنی نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم