Web Analytics Made Easy - Statcounter

نواک جوکوویچ با پیروزی در فینال رقابت‌های اُپن فرانسه به نوزدهمین گرند اسلم خود دست یافت تا به این ترتیب تنها یک قهرمانی دیگر تا رسیدن به پرافتخارترین مردان تنیس جهان، راجر فدرر و رافائل نادال با ۲۰ قهرمانی در گرنداسلم‌ها، فاصله داشته باشد.

در فینال اپن فرانسه مثل همیشه منصور بهرامی تنیسور افسانه ای کشورمان چهره آشنایی بود که در کنار دیگر قهرمانان اسطوره‌ای تنیس جهان حضور داشت و قهرمانی جوکوویچ را نیز با او جشن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی تنها چهره ورزش ایران است که با بزرگترین اسطوره های تنیس جهان از جمله بورگ، مکنرو، تیم هنمن، جیم کوریر و ... در ارتباط است و روابط دوستانه نزدیکی دارد. او همچنین در مسابقات رسمی باکس مخصوص به خود را دارد. صفحه اینستاگرام بهرامی پر است از عکس‌هایی که با قهرمانان امروز و دیروز تنیس گرفته شده است و اغلب کامنت‌هایی از نواک جوکوویچ زیر عکس های قابل مشاهده است.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: منصور بهرامی نواک جوکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی محبی در روسیه از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی روسیه کاپ، تیم فوتبال روستوف که محمد محبی را برای پنجمین بازی پیاپی در ترکیب نداشت و به دلیل آسیب دیدگی دور از فهرست نفراتش می‌دید، از ساعت 19:45 امشب در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف تیم بالتیکا رفت.

یاران محبی که طی دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر روسیه دو پیروزی ارزشمند داشتند و شرایط خود را در جدول بهتر کردند، انتظار می‌رفت بتوانند مقابل بالتیکا هم به این روند ادامه بدهند و با برتری در این بازی فینالیست روسیه کاپ شوند که این اتفاق نیفتاد.

تیم فوتبال روستوف در غیاب ستاره ایرانی تاثیرگذارش، در مسابقه امشب مقابل بالتیکا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا شانس کسب جام و راهیابی به فینال رقابت‌های روسیه کاپ را از دست بدهد و حریف آنها در دیدار پایانی به مصاف اسپارتاک مسکو برود.

محمد محبی، مهاجم ایرانی روستوف، پس از غیبت در چهار مسابقه رسمی اخیرشان به دلیل نیمکت‌نشینی، محرومیت یا مصدومیت، امشب هم برابر بالتیکا به‌خاطر آسیب دیدگی دور از فهرست بود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی محبی در روسیه از دست رفت
  • دومین برد نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • معلمی که عمرش را وقف تعلیم کرد
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • قطع همکاری نواک جوکوویچ با یک مربی دیگر
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!