Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه صهیونیستی نوشت، نیروهای پلیس این رژیم در مسیر راهپیمایی موسوم به پرچم به صورت علنی و مخفی مستقر می‌شوند.

به گزارش مشرق، حدود ۳۰ سال است که صهیونیست‌ها یک راهپیمایی تحت عنوان «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی برگزار می‌کنند و با در دست گرفتن پرچم رژیم صهیونیستی شعارهایی علیه فلسطینی‌ها سر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این راهپیمایی هر سال در دهم ماه می یعنی سالروز اشغال قدس شرقی به دست رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود اما امسال به دلیل افزایش تنش‌ها در قدس، نبرد «شمشیر قدس» در آن زمان و شلیک هزاران موشک به سمت فلسطین اشغالی، در تاریخ مذکور برگزار نشد و قرار است سه‌شنبه (فردا) برگزار شود.

در همین زمینه رژیم صهیونیستی در راستای آمادگی برای راهپیمایی مذکور تدابیر امنیتی در قدس بویژه در بخش قدیمی آن تشدید کرده است.

خبرگزاری «صفا» به نقل از روزنامه صهیونیستی «معاریو» گزارش کرد، ترس و بیم‌هایی از وقوع درگیری‌های شدید میان صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها وجود دارد.

در ادامه این گزارش آمده، نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی به صورت علنی و مخفی در طول مسیر راهپیمایی بویژه در منطقه «باب العامود» مستقر خواهند شد.           

بر اساس گزارش مذکور، رژیم صهیونیستی اعلام کرده که مسیر راهپیمایی را به دقت مورد بررسی قرار داده و برخی مکان‌ها برای استقرار پلیس مشخص شده تا برای هر مورد غافلگیرانه‌ای آمادگی وجود داشته باشد.

رام‌الله و گروه‌های مختلف مقاومت فلسطینی درباره برگزاری این راهپیمایی و عواقب آن به رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین روزنامه صهیونیستی قدس پلیس رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی قدس اشغالی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۲۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه ۵۰۰۰ نفر از ساکنان این باریکه را بازداشت کرده است.

بنابر این گزارش، از بین این افراد ۳۱۰ نفر از بازداشت شدگان جزو کادر پزشکی و درمانی و ۲۰ نفر نیز خبرنگار هستند.

این در حالی است که در شرایط کنونی شمار شهدای غزه از آغاز حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مرز ۳۵ هزار نفر رسیده و شمار مجروحان نیز در مرز ۷۸ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تلاویو درهم شکست
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان